خبرهای داغ:
تبیز- جانشین فرمانده سپاه میانه در آیین توزیع 1500 بسته کمک مومنانه ضمن تقدیر از خیرین و نهادهای همیار، گفت: طی ماه رمضان امسال و در 3 مرحله، بیش از 5000 بسته معیشتی در بین نیازمندان میانه توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۴۱۷۸۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یوسف روحی با اعلام این خبر افزود: علاوه بر این بسته ها، با همکاری خیرین، موکب اهل البیت(ع) و موسسات خیریه بیش از 30000 پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شده و تست های رایگان کرونا در درمانگاه نصر سپاه میانه همچنان فعال است.

   وی با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رای، این حضور را تکلیفی عمومی و نشانگر شور و شعور انتخاباتی عنوان کرد و اظهار داشت: حضور حداکثری مردم، عامل بازدارنده هرگونه تهدیدات نرم و سخت، عامل قدرت افزایی نظام و تقویت محور مقاومت، و عامل ایجاد یاس در دشمن و امیدآفرینی برای مردم کشور است.

   جانشین فرمانده سپاه میانه شکلگیری حضور آگاهانه را مستلزم حرکت بر اساس نقشه ترسیمی امامین انقلاب و معیارهای مطروحه از سوی ایشان دانست و تصریح کرد: استکبار ستیزی و مردمسالاری دینی مهمترین مولفه های کارآمدی نظام است که در صحنه انتخابات متبلور شده و مسیر روشن، پرقدرت و آینده درخشانی را می تواند برای انقلاب رقم زده و موجب عزتمندی و اقتدار روزافزون نظام شود.

   روحی؛ دلسوزی و خادم بودن برای مردم، پاکدستی خود و اطرافیان، شجاعت و مقاومت در برابر دشمن، پایبندی به اقتصاد مقاومت، عدالت خواهی و امانتداری را از مهمترین شاخصه های کاندیدای اصلح برشمرد و افزود: کاندیدای اصلح کسی است که هم تخصص لازم را داشته باشد هم تقوا، به اهداف و آرمانهای انقلاب پایبند بوده و ولایت مداری و ولایت پذیری خود را هم در گفتار و هم در صحنه عمل اثبات نماید.

   آیین توزیع 1500 بسته معیشتی با حضور مسئولینی از شهرستان و جمعی از خیرین در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی میانه به همت بسیج سازندگی برگزار شد.

ارسال نظرات