بسیجیان در راستای افزایش مشارکت در انتخابات گام بردارند

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم حضور مردم در پای صندوق رای در انتخابات سال ۱۴۰۰ گفت: انتخابات تضمین کننده امنیت کشور است، لذا مسوولان و بسیجیان به افزایش مشارکت باید کمک کنند.
کد خبر: ۹۳۴۱۷۸۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، عصر امروز، نشست اعتقادی بصیرتی با حضور پایوران و بسیجیان ناحیه مقاومت سپاه مقداد با سخنرانی مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در سالن صالحین خمام و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی در این مراسم با بیان اینکه با قدردانی از زحمات بسیجیان در کنترل ویروس کرونا در گیلان اظهار کرد: در اولین روز‌های شیوع کرونا در گیلان بسیجیان و گروه‌های جهادی پای کار بوده و با ضدعفونی کردن معابر، تولید ماسک و همچنین حضور در بیمارستان به کادر درمان در جهت کنترل کرونا کمک کردند.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های بسیج در ایام کرونا گفت: بسیج در رزمایش مواسات و کمک مومنانه همچنین در طرح غربالگری شهید سلیمانی فعالیت و نقش موثری داشته و این نهاد بار دیگر نشان داد در تمامی مشکلات در کنار مردم است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم حضور مردم در پای صندوق رای در انتخابات سال ۱۴۰۰ بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حضور پر رنگ مردم در انتخابات نقش موثری در حفظ و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته و تضمین کننده امنیت کشور است، لذا مسوولان، بسیجیان و تمامی کاندیدا‌ها باید در راستای افزایش مشارکت در انتخابات گام بردارند.

به گزارش بسیج، در پایان این مراسم از فعالان عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار