رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد:

طرح فطریه سلامت در استان مرکزی آغاز به کار کرد

جمالیان گفت: با هدایت فطریه عید سعید فطر، به سمت حوزه سلامت می توان بسیاری از چالش های این حوزه را برطرف کرد.
کد خبر: ۹۳۴۱۷۸۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی اراک و موافقت حضرت آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک، هم استانی های عزیز می‌توانند با توجه به بحران فراگیری کرونا و افزایش تعداد بیماران نیازمند علی الخصوص در زمینه درمان کرونا، فطریه های خودشان را در این راستا پرداخت نمایند.

وی افزود: همانطور که نذر سلامت موجب شد درهای رحمت الهی به روی بیماران نیازمند گشوده شود و خیل عظیم مومنان خیر و نیکو سرشت به سمت کمک به همنوعان خود روانه شوند، قطعاً فطریه سلامت نیز می تواند گره ای از مشکلات بیماران نیازمند را بگشاید.

وی اظهار کرد: مردم مومن و خداجوی استان مرکزی که یک ماه به عبادت و بندگی خالصانه خداوند پرداختند و در این میهمانی الهی دعوت حق را لبیک گفتند، می توانند با اختصاص  فطریه های خود، در جهت  گام برداشتن در اعمال خیرخواهانه و کمک به بیماران نیازمندی که به دلیل مشکلات مالی از خدمات درمانی بی بهره می‌مانند، با کوله باری سبک و شادمان تر از گذشته به استقبال ماه شوال و این عید الهی بروند‌.

وی بیان کرد: هم استانی های عزیز می توانند فطریه های خود را به حساب ۲۰۰۰۵۰۰۰۵۵ بانک رفاه حساب مردمی دانشگاه و یا شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۸۹۵۳۹ واریز نمایند.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی مبالغی که به این حساب واریز می‌شود را صرفاً جهت ارائه خدمات درمانی به بیماران نیازمند به خصوص در این برهه زمانی حساس برای بیماران کرونایی اختصاص خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: چشم امید بیماران نیازمند که به علت مشکلات اقتصادی توان تامین هزینه دارو و خدمات درمانی را ندارد، به دل و دست های پاک مردم خیر و مومن است‌، امید است که با همدلی و وحدت مثال زدنی مردم استان، از این برهه از تاریخ که جان و سلامتی بسیاری را تهدید می کند نیز به سلامت و با صلابت عبور کنیم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات