مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ورزقان:

عید فطر زمینیان پاداش بندگی خود را می گیرند

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ورزقان گفت: عید فطر روزی است که زمینیان فارغ از زنجیرهای دنیایی به فطرت خویش بازمی‌گردند و آسمانیان به فرمان الهی به شکرانه یک ماه عبادت مأمور اعطای پاداش به بندگان می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۴۱۷۹۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمدی در اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان سپاه ورزقان با بیان اینکه حضرت پیامبر اکرم (ص)، ادب مهمان را در فرمانبرداری از میزبان می دانست، گفت: رمضان ماه ضیافت خداست، در هر ضیافتی اگر مهمان آداب مهمانی را رعایت نکند مورد عنایت میزبان قرار نمی گیرد.

وی افزود: عالم محضر خداست، پس همه ما در همه ایام مهمان خدائیم و بر ما لازم است که آداب مهمانی را به جا آورده و فرمانبردار خدای لاشریک باشیم .

حجت الاسلام احمدی با اشاره به آیات و روایات که ماه رمضان را بهار قرآن می خوانند، بیان کرد: همه متفق القولیم که قران(نور، برهان، حکمت و موعظه) است ولی متاسفانه این معجزه جاوید پیامبراکرم(ص) حتی در مساجد هم سهم لازم را ندارد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورزقان در پایان سخنان خود با اشاره به حضور حداکثری و سالم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشور ما در شرایطی است که نه تنها بدخواهان داخلی، بسیاری از بدخواهان خارجی اصرار دارند که زمینه مشارکت مردم در این انتخابات بسیار پایین بیاورند تا از این طریق دولت با رای حداقلی بر سرنوشت حداکثر مردم حاکم شود.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: در چنین شرایطی انتظار داریم احزاب، حاکمیت و مردم حساسیت انتخابات را درک کنند، مخصوصا این که انتخابات ۲۸ خرداد ماه حساس ترین انتخابات بعد از انقلاب محسوب می شود چراکه انقلاب ما چهار دهه را  پشت سر گذاشته که نشانگر پختگی است و انتظار است حاکمیت با فراهم کردن زمینه های  لازم و مردم با حضور پرشور در پای صندوق های رای مشارکت حداکثری در انتخابات را محقق کنند.

درپایان این آیین از نفرات برگزیده کلاس های برگزار شده تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها