خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه هشترود:

ماه رمضان بهترین فرصت برای دستگیری از محرومان است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه هشترود گفت: ماه مبارك رمضان بهترین فرصت برای دستگیری از مستمندان، ایتام و محرومان است
کد خبر: ۹۳۴۱۷۹۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در آیین اختتامیه برنامه های ماه رمضان سپاه هشترود افزود: رمضان ماه رحمت، مغفرت، دعا و نیایش، تضرع به درگاه خداوند و توبه است و مومنان باید در این ماه مبارك از زندگی مادی و دنیوی خود را رها كرده و توشه آخرت را پربار كند.
وی ماه مبارك رمضان را بهترین فرصت برای تقویت اراده دانست و گفت: معصیت و گناه خلاف شرع و قانون و به دلیل ضعف اراده است و مومنان باید با بهره گیری از فیوضات ماه مبارك رمضان انگیزه های معنوی را در خود تقویت كنند.
حجت الاسلام امیرنژاد به تلاوت قرآن همراه با درك مفاهیم و مبانی این كلام الهی تاكید و بیان كرد: باید در محافل قرآنی آیات كاربردی متناسب با شرایط امروزی برای مردم تبیین و تفسیر شود تا جامعه بتواند راه درست را از طریق آموزه‌های قرآن شناسایی كنند.
وی اضافه کرد: ایمان و عمل صالح را دو اصل جدایی ناپذیر دانست و گفت: ایمان به تنهایی و بدون عمل صالح ثواب ندارد و این دو ویژگی در كنار یكدیگر انسان را به كمال و معرفت الهی می رسانند. کسانی كه ایمان آورده و عمل صالح انجام داده‌اند، اجرشان نزد خداوند محفوظ است چراكه آن ها نیكوكارند و اجر نیكوكاران در پیشگاه خداوند منان نادیده گرفته نمی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها