مهندس حاجی رضا تیموری:

پرسنل شرکت تولید نیروی برق هم در بحث فنی و هم در کمک های نوعدوستانه پیشگام هستند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، گفت: پرسنل این شرکت هم در امور فنی و خدمات دهی به شهروندان و هم در امور بشردوستانه و کمک به افراد نیازمند پیشگام هستند.
کد خبر: ۹۳۴۱۸۷۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مهندس حاجی رضا تیموری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در حاشیه بازدید از مراحل بسته بندی و توزیع کمک های مومنانه پرسنل این شرکت،  با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مواسات و همدلی با نیازمندان در شرایط سخت کرونایی، اظهار داشت: خوشبختانه همکاران ما در کمک به هموطنان نیازمند و خانواده های محروم پیشقدم هستند که در این زمینه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون با مدیریت بسیار خوب مهندس رحیمی فرمانده بسیج شرکت توزیع برق استان و سایر  همکاران، هم در حوزه کارهای فنی و هم در بحث فعالیت های معنوی پیشقدم هستند.   

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در شرایط محدودیت های کرونایی و مشکلاتی که برای هموطنان در کل کشور بوجود آمده است، شرکت برق تا جائیکه توانسته   هم از نظر منابع مالی و هم کمک های همکاران در خدمت افراد و خانواده های نیازمندی که نیاز به مساعدت و کمک داشته اند بوده ایم تا به نوعی از رنج و مشقات آنان کاسته شود.

مهندس تیموری با اشاره به فرهنگ غنی ایرانی اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم ایران در همه شرایط سخت از جمله سیل، زلزله و بحران کرونا همبستگی و نوعدوستی خاص فرهنگ ایرانی را به نمایش گذاشتند و به کمک اقشار آسیب پذیر شتافتند.

وی افزود: علاوه بر بسته های کمک معیشتی که به همت همکاران تهیه شده است، طرح برق امید نیز در راستای حمایت از اقشار ضعیف در سطح کشور در حال اجرا است و کسانی که خوش صرف هستند و متوسط میانگین مصرف را دارند و برق مصرفی آنها در فصل گرما کمتر از 100 کیلووات و در غیر فصل گرما کمتر از 80 کیلووات است مشمول برق رایگان می شوند و اجرای این طرح موجب شده است که تعدادی از مشترکان پر مصرف، اقدام به مصرف بهینه نمایند و در فهرست افراد کم مصرف قرار بگیرند و این حرکت خوبی بوده که در سراسر کشور در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اشاره به سوره مبارکه الإسراء ( وَلا تَقفُ ما لَيسَ لَكَ بِهِ عِلمٌ إِنَّ السَّمعَ وَالبَصَرَ وَالفُؤادَ كُلُّ أُولٰئِكَ كانَ عَنهُ مَسئولًا) تصریح کرد: همه اعضا و جوارح انسان مسئول هستند و در روز قیامت بابت کارهایی که انجام داده اند پاسخگو خواهند بود. ما در مقابل مردم مسئولیت داریم و باید پاسخگوی نیاز جامعه باشیم تا رضایت خداوند و مردم را جلب کنیم و مردم هم باید از نعمات الهی به نحو احسن استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش چشمگیر میزان بارندگی ها در سال جاری تاکید کرد: با توجه به شرایط سخت کم آبی، از هموطنان و همشهریان عزیز درخواست می کنیم که الگوی بهینه مصرف را رعایت کنند تا بدون مشکل از این بحران عبور کنیم.

ارسال نظرات