سرهنگ دستجانی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پاسخ محکمی برتوطئه ها است.
کد خبر: ۹۳۴۱۸۹۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛  سرهنگ پاسدار حجت اله دستجانی در اختتامیه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سپاه وتجلیل از اساتید، معلمین وهادیان سپاه ساوه گفت:امروز شاهد فشار حداکثری آمریکا علیه کشورمان و شیطنت‌های منطقه‌ای آن و تبلیغات گسترده جبهه استکبار علیه نظام اسلامی هستیم. آمریکایی‌ها به دنبال تزلزل نظام و انقلاب هستند؛ بنابراین حضور مردم می‌تواند پاسخی به توطئه‌های آنان باشد
 
وی افزود: همه برای ناامید کردن دشمن تکلیف دارند که در انتخابات حضور پیدا کنند، چون امروز تنها محل مانور دموکراسی، ارتباط مستمر با صندوق‌های رای است که آن‌ها می‌توانند از طریق آن مطالباتشان را از کاندیدا‌های موجود بیان کرده و تنور انتخابات را گرم کنند.
 
فرمانده ناحیه سپاه ساوه تصریح کرد: یکی از دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی در راستای شعار عملی آن که استقلال و آزادی بود، تعیین سرنوشت کشور توسط مردم با شرکت در انتخابات است هر افتخاری که در این ۴۲ سال به دست آمده نشات گرفته از صندوق رأی بوده است
 
دستجانی بیان کرد:کشور ما هیچ سرمایه، ظرفیت و داشته‌ای بالاتر از مردم ندارد، زیرا آن‌ها با وجود همه محدودیت‌ها و چالش‌های داخلی و خارجی حضور خود را در همه دوره‌ها در پای صندوق‌های رای به اثبات رساندند.
 
وی ادامه داد:مردم ما مردمی هوشیار هستند انشالله با انتخاب افراد مومن، دلسوز، اصلح و کاردان، مصلحت کشور را به بهترین شکل رقم می‌زنند و موجب ناکامی دشمنان، در هجمه‌ها و تبلیغات شوم‌شان می‌شوند.  اگر انتخاب‌ها آگاهانه و با بصیرت باشد، مجلسی قوی و مقتدر شکل می‌گیرد و ما امیدواریم ملت ایران با پیروی از بیانات و توصیه‌های رهبری، نقش خود را در این انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ایفا کنند.
 
وی ادامه داد: حضور در انتخابات، تکلیفی شرعی و انقلابی است و باید مردم دولتی را انتخاب کنند که در فکر حل مشکلات مردم و خدمت به کشور و نظام اسلامی باشد با استفاده از ظرفیت‌های کشور امید در جامعه زنده کند.
 
فرمانده ناحیه سپاه ساوه خاطرنشان کرد:ماه رمضان برای خودسازی انسان و تطهیر او از رذایل نفسانی و آلودگی‌هایی است که هر انسانی درطول زندگی به آن مبتلا می‌شود. امیدواریم این خودسازی در زندگی ما تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات