خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحيه امام حسين (ع)شهرستان بوئين زهرا؛

سپاه در انتخابات، زیر پرچم هیچ حزبی نخواهد رفت

سرهنگ مهرعلیا گفت: سپاه و بسیج در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی پیش رو، به هیچ وجه ورود مصداقی در حمایت از کاندیداهای خاص نخواهد کرد و تبیین و روشنگری را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد.
کد خبر: ۹۳۴۱۹۲۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بخش دانسفهان، تبیین و روشنگری را وظیفه سپاه و بسیج دانست و گفت: سپاه و بسیج در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی پیش رو، به هیچ وجه ورود مصداقی در حمایت از کاندیداهای خاص نخواهد کرد و تبیین و روشنگری را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد.

وی در ادامه بیان کرد: سپاه طبق تدابیر و رهنمودهای رهبری و دکترین رفتار سیاسی سپاه در انتخابات ورود پیدا خواهد کرد و زیر پرچم هیچ حزبی نخواهد رفت.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا این انتخابات را مهم دانست و اذعان داشت: یکی از موضوعات مهم این است که این انتخابات، اولین انتخابات ریاست جمهوری پس از صدور بیانیه گام دوم انقلاب است و این بیانیه، نقشه راه برای ریل گذاری دولت اسلامی در انقلاب اسلامی است.

سرهنگ مهرعلیا در ادامه افزود: با توجه به شرایط کرونایی که در آن قرار داریم، دشمنان به دنبال آن هستند که به بهانه کرونا با عملیات روانی بر روی عموم مردم، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را کم رنگ کنند، بنابراین باید مراقبت‌های بهداشتی و پیش‌بینی‌های لازم را برای این موضوع داشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود به موضوع برجام و سیاست خارجی دولت فعلی پرداخت و بیان کرد: با توجه به اینکه دولت مستقر، عمده توانش را در سیاست خارجی و برجام گذاشت و متاسفانه نتیحه چندانی نداشت، باید دولتی در راًس کار قرار بگیرد که بتواند این انقلاب را به مسیر اصلی خود برگرداند و به جای نگاه به بیرون از مرزها به اقتصاد مقاومتی توجه ویژه ای داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا تبیین و تشریح موضوعات و مسائل مهم کشور را برای برای آحاد مردم را وظیفه بسیج دانست و خاطر نشان کرد: وظیفه بسیج این است که این موضوعات و مسائل مهم کشور را برای عموم مردم تبیین کند تا در انتخابات شوراها و هم در انتخابات ریاست جمهوری، شاهد حضور حداکثری اقشار مختلف مردم باشیم و نخبگان و متخصصین و افراد پویا و با نشاط و انقلابی در رأس کار قرار گیرند و شاید یک خانه تکانی مدیریتی در مراکز مهم اجرائی باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها