خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع)؛

رفع موانع همه جانبه در گرو حضور مدیران جوان و انقلابی است

سرهنگ حیدری گفت: رفع موانع  همه جانبه نیازمند تفکر بسیجی، حضور مدیران جوان و انقلابی و گروههای انقلابی ایثارگر و جهادی تاثیرگذار است.
کد خبر: ۹۳۴۱۹۲۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

سرهنگ علیرضا حیدری، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، در سومین دوره از رزمایش کمک مومنانه در بازدید از کارخانه شیشه قزوین اظهار داشت: ماموریت های امروز بسیج که در نوع خود حائز اهمیت است شامل ؛ امور فرهنگی، اقتصاد مقاومتی،تولید اشتغال، عرصه های سازندگی، گروههای جهادی سازماندهی شده می‌باشد.
 
سرهنگ حیدری افزود: بسیج توانسته خدمات ارزنده‌ای را در بین آحاد جامعه به ارمغان بیاورد و اثبات کرده که در عرصه های مختلف جامعه نقش آفرین بوده و خواهد بود.
  
به گفته وی؛ طبق دستور فرمانده کل قوا ماموریت رزمایش کمک مومنانه در نیمه شعبان سال گذشته کلید خورد و بسیجیان سپاه ناحیه امام حسن(ع) این ماموریت را بر خود ابلاغ شده دانستند و توانستند در اجرای آن سربلند باشند.
 
این مقام مسئول بیان کرد: از سال گذشته تا کنون سپاه ناحیه امام حسن توانسته در خصوص رزمایش کمک مومنانه، بالغ بر۳۰ هزار بسته معیشتی را تهیه و بین افراد کم‌ درآمد و اقشار آسیب پذیر جامعه به ویژه بیماران کرونایی که توسط واحد اطلاعات، حوزه ها و رده‌‌های مقاومت بسیج شناسایی شده‌اند توزیع نماید.
 
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان به همت رده‌های مقاومت اقشاری و حوزه های مقاومت محلات بسته های معیشتی با رقمی بالغ بر ۷ هزار دربین افراد شناسایی شده، توزیع شد.

سرهنگ حیدری عنوان کرد: امروز فرمایشات مقام معظم رهبری در کشور فرهنگ سازی و عملیاتی شده و در حال اجراست. انتظار بر این است که در سال موسوم به مانع زدایی، بتوانیم فرمایشات مقام معظم رهبری را فرهنگ سازی و عملیاتی کنیم، تا موانعی که امروز در مسائل اقصادی، آسیب‌های اجتماعی، امنیتی، نظامی و سیاسی وجود دارد  برطرف شود.

این مقام مسئول یادآور شد: بسیج، الگو و پرچمدار دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که  پوینده و بالنده ماموریت‌های خود را انجام می دهد.
 
وی افزود: اگر بخواهیم در سال مانع‌زدایی‌ها تمام موانع از عرصه‌های مختلف جامعه برداشته شود و پشتیبانی‌های لازم اعمال شود نیازمند به تفکر بسیجی، حضور جوانان انقلابی و گروههای انقلابی، ایثارگر و جهادی هستیم که در کار خود تاثیرگذار باشند.
 
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) اذعان کرد: امروز باید مسئولین کشور ما با  کار و نگرش بسیجی‌گونه وارد میدان شوند و اگر با این هدف در کرسی مسئولیت قلم بزنند موانع برداشته خواهد شد و ما پیروز میدان خواهیم بود و مشکلات اساسی جامعه از بین خواهد رفت.
 
سرهنگ حیدری با اشاره به نزدیکی رخداد مهم انتخابات ۱۴۰۰ گفت: باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای کم رنگ ‌کردن اهداف شوم دشمن در جهت تشویق کردن مردم به کاهش میزان مشارکت در انتخابات، حضوری حداکثری را در انتخابات رقم بزنیم.
 
این مقام مسئول بیان کرد: امروز باید نقش مسئولین و آحاد ملت بر این باشد تا با حضور حداکثری خود در پای صندوق رای و پای کار آمدن نیروهای بسیج کارگران و کارخانجات و کارگران و کارمندان در طرح لبیک به حضور حداکثری در انتخابات، در حد توان و با تحلیل خود، برای حفظ نظام و خون شهدا و نابودی نقشه شوم دشمن در انتخابات نقش آفرین باشیم و حضور در انتخابات را رقم بزنیم.
 
به گفته فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) ما باید بتوانیم در انتخابات طبق فرمایشات و شاخصه های مدنظر مقام معظم رهبری، افراد جوان،انقلابی، با تقوا معنویت را انتخاب کنیم که اثرگذاری آن در سال ۱۴۰۰ مشخص خواهد شد.
 
سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: باید کسی را انتخاب کنیم که تفکر بسیجی و نگاه انقلابی داشته باشد و مجموعه کارهای او در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری باشد. به این معنی که، فرمایش مقام معظم رهبری را در مورد شعار سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها در جامعه و تخصص کاری خود عملی کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها