سیب و سوران-فرماندار سیب و سوران گفت:همدلی و همراهی مردم در انتخابات پیش رو، یک بازوی حمایتی برای نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود که باید آن را جدی گرفت.
کد خبر: ۹۳۴۱۹۲۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
مجیبی حسینی در گفتگو با خبرنگار بسیج در سیب و سوران گفت: اساساََ مشروعیت نظام‌های سیاسی مختلف در جهان، بر پایه مشارکت اجتماعی و مدنی افراد جامعه، شکل می‌گیرد؛ لذا همدلی و همراهی مردم در انتخابات پیش رو، یک بازوی حمایتی برای نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود که باید آن را جدی گرفت.

فرماندار شهرستان سیب و سوران ضمن تاکید بر مشارکت آحاد جامعه در انتخابات پیش رو افزود: مسئله انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، قدری متفاوت‌تر از سایر نظام‌های سیاسی است. چرا که همیشه از مشارکت گسترده مردم در انتخابات، به عنوان یک ابزار و بازوی حمایتی نظام، برای تقابل با استکبار، بهره برداری شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: در حوزه‌های مختلفی از جمله حوزه اقتصادی، سیاسی، نظامی، هسته‌ای و حتی روابط بین الملل کشور در جهان، همیشه از مسئله انتخابات به عنوان ابزاری برای تولید نارضایتی در کشور استفاده شده است تا از این طریق بتوانند مردم را به نوعی مجاب به عدم مشارکت در انتخابات آینده بکنند.

حسنی در ادامه به موضوع سند قرارداد میان ایران و چین اشاره و ادامه داد: مسئله سند مشارکت و راهبردی ایران و چین که رسانه‌های کشور‌های استکبار سعی در سوءاستفاده از آن داشتند؛ با قرارداد‌های دیگری که در تاریخ منعقد شده همچون قرارداد ترکمنچای مشابهت‌های بسیاری دارد که در واقع تفاوتی نیز با فروش کامل کشور عزیزمان ایران به چینی‌ها ندارد! موضوعی که حتی در فضای مجازی نیز مورد سو استفاده قرار گرفت و به تولید محتوای طنز و فکاهی درباره آن پرداختند!

وی افزود: حقیقت فراتر از آن چیزی بود که رسانه‌های معاند در سطح جهان نشان دادند، در واقع آن‌ها با نشر ناصحیح یک فایل صوتی قصد داشتند نشان بدهند میان ارکان نظام ما، گسست‌های عمیقی وجود دارد که این موضوع نیز به دور از واقعیت بود؛ لذا بر همگان واضح و مبرهن است که انتشار این هجمه‌ها با هدف عدم مشارکت مردم در انتخابات آینده شکل گرفته بودند که خوشبختانه با شکست مواجه شد. زیرا طرح ریزان داخلی و خارجی در هر حال به دنبال این بوده اند که سطح مشارکت مردم در انتخابات را پایین بیاورند.

فرماندار سیب و سوران اظهار داشت: یکی از دلایلی که می‌تواند موضوع انتخابات را در خرداد ماه به چالش بکشد، شرایط کنونی کشور در جهت کنترل کردن این بیماری منحوس است؛ بنابراین دولت باید با بهبود شرایط سلامت جامعه، حرکت مردم به طرف واکسیناسیون را بیش از پیش تقویت کند تا با توفیقاتی که در تولید واکسن‌ها ایجاد شده، بتوانیم به نتایج مطلوبی در روند انتخابات برسیم.

این مسئول افزود: ما یقین داریم که سناریو‌های ضد انقلابی استکبار جهانی و رسانه‌های معاند، بار دیگر حضور پر رنگ مردم در پای صندوق‌های آرا ریاست جمهوری، با شکست مواجه خواهد شد. زیرل ملت همیشه در صحنه ایران ثابت کرده اند که زمانی باید پشت نظام، ولایت و رهبری باشند، با حرکات جهادی خود، قیام گونه حرکت کرده اند و ما نیز به یمن وجود این ملت شهید پرور انقلابی، به خود می‌بالیم.
ارسال نظرات