امام جمعه میانه:

باید با وحدت ریشه های نفاق در کشور را خشکانید

تبریز- امام جمعه میانه با تاکید بر لزوم یکصدایی و وحدت در کشور برای مقابله با استکبار گفت: برای مقابله با دشمن باید ریشه های نفاق را در کشور خشکانید.
کد خبر: ۹۳۴۱۹۳۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

ه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمدی در خطبه های عید فطر با اشاره به تلاش های دشمن برای ایجاد تفرقه و چند دستگی در کشور، اظهار داشت: دشمن به دنبال اختلاف افکنی، تحمیل فشارهای حداکثری و بدست گیری سکان انقلاب با انحراف آرای مردم به سمت کاندیداهای خود فروخته و وابسته غربگراست و در این میان کوچکترین اختلاف در کشور می تواند لطمات شدیدی بر نظام وارد کند.

وی با اشاره به حکم فقهی رهبری مبنی بر عید بودن ۲۳ اردیبهشت، اطاعت از حکم حاکم را بر همه مراجع لازم دانست و متذکر شد: احکام صادره و نظر مراجع عظام بسیار مورد احترام است اما امروز صدور هر حکمی که اتحاد مسلمین را به خطر بیاندازد، محکوم است چرا که دشمن را در دستیابی به اهدافش یاری خواهد کرد.

حجت الاسلام محمدی همچنین با اشاره به تحولات اخیر منطقه و جهان، خروج آمریکا از افغانستان را امری قطعی دانست و جنایات اسرائیل در کشتار مردم بی دفاع فلسطین را محکوم کرد و نوید داد: نیروهای حماس در صف مقدم، اسرائیل را به ستوه آورده اند و با قاطعیت می توان گفت پیروزی از آن فلسطینیان خواهد شد و اسرائیل نابود شدنی است.

وی امنیت را بالاترین نیاز کشور قلمداد کرد و با بیان اینکه خون پاک سردار سلیمانی از انقلاب دفاع خواهد کرد، به اهمیت همدلی و اتحاد مردم در انتخابات پیش رو با انتخاب فردی اصلح و مقابله با کسانی که می خواهند به نوعی امنیت کشور را به خطر بیاندازند، تصریح کرد: باید گلوی نفاق را برید و هر صدایی که به ضرر کشور و برای کمک به دشمن سر داده شود، خفه کرد.

خطیب جمعه میانه افزود: روحانیت اصیل همواره در صف مقدم دفاع از اسلام، قرآن، محرومین و مردم بوده اند و در راس آنها مقام معظم رهبری همواره به فکر صلاح دنیا و آخرت و آرامش مردم است، لذا آگاهی و بصیرت در سایه عمل به فرامین وی و گوش به فرمان ولایت بودن و در مسیر ترسیمی ایشان حرکت کردن، حاصل خواهد شد.

نماز باشکوه عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی در حیاط آستان مقدس امامزاده سید اسماعیل(ع) میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار