دوره های آموزشی قرآن، اخلاق و سبک زندگی که در ماه مبارک رمضان در سپاه امام هادی (ع) کرج برگزار شد، به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۳۴۱۹۶۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دوره های آموزشی قرآن، اخلاق و سبک زندگی که در ماه مبارک رمضان به همت معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام هادی (ع) کرج و با حضور پایوران خواهر و برادر برگزار شد، به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام دهفولی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام هادی (ع) در مراسم اختتامیه دوره های مذکور  گفت: امسال با حول قوه الهی توانستیم  کلاس قرآن و اخلاق ویژه کارکنان رسمی و وظیفه اعم از برادر و خواهر را در ماه مبارک رمضان به صورت حضوری و مجازی و بارعایت پروتکل های بهداشتی و حضور محدود برگزار کنیم که خوشبختانه این کلاس ها با استقبال خوبی از سوی پایوران مواجه شد.

سرهنگ شعبانی، فرمانده ناحیه امام هادی (ع) کرج نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر و خوشامدگویی به حاضرین بیان کرد: برنامه های سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج در سال جاری نیز باتوجه به شیوع ویروس کرونا با عنایت خداوند  متعال و با استقبال خوب کارکنان ناحیه و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی هم به صورت حضوری و هم مجازی برگزار شد.

در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از زحمات مربیان و اساتید و فعالین کلاس های ماه مبارک رمضان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها