خبرهای داغ:

خواهران بسیجی در میدان/از برپایی نماز عید فطر تا کمک مومنانه در شاهرود

شاهرود_به مناسبت عید سعید فطر و به همت پایگاه‌های بسیج خواهران حوزه صدیقه کبری (س) برنامه‌های متنوعی اجرا شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۰۵۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹
به گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت عید سعید فطر و به همت پایگاه‌های بسیج خواهران حوزه صدیقه کبری (س) برنامه‌های متنوعی اجرا شد که در ادامه به گوشه‌ای از آن اشاره می‌کنیم:
به همت پایگاه حجاب محله اسلامی شهرک شهید بهشتی، ۱۷ بسته مرغ توسط یک خیر بین نیازمندان این محله توزیع و ۴۰۰ هزار تومان پول بصورت نان و ماکارونی در اختیار نیازمندان قرار گرفت و ۵ قوطی شیر خشک نیز به همت بسیجیان بین خانواده‌های کم برخوردار این محله توزیع گردید.
پایگاه فاطمیون نیز ۱۳ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۲۸۰ هزار تومان به خانواده‌های کم برخوردار محله توزیع نمود.
به همت پایگاه‌های حزب الله حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) و حسنی اختتامیه شب‌های نورانی با قرآن سی‌مین جلسه از شب‌های نورانی با قرآن با حضور قاری برجسته سید یوسف حسینی و تلاوت جزء ۳۰ همراه با مسابقه قرآنی در پارک شهرک امینیان برگزار شد.
مسابقه تفسیر قرآن در آخرین روز ماه مبارک رمضان به همت پایگاه رهروان برگزار و محفل انس با قرآن (ختم قرآن کریم) ویژه کودکان ونوجوانان پایگاه حُسنئ همراه با افطاری ساده اجرا گردید.
پایگاه طلیعه نور کوی سازمانی شهید علیاری ارتش شاهرود نیز نماز عید سعید فطر را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای بازکوی سازمانی شهید علیاری با همکاری پایگاه‌های طلیعه نور و الغدیر برگزار نمود.
نماز عید سعید فطر در محله اسلامی مهدیه با همکاری پایگاه‌های حلما و ولیعصر (عج) حوزه بسیج مساجد و محلات علی بن ابیطالب (ع) برگزار و ۴۰ توپ به نوجوانان این محله که در ماه مبارک رمضان در نماز جماعت و کلاس‌های آموزشی مسجد شرکت کرده بودند در راستای جذب نوجوانان و جوانان به مسجد اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها