خبرهای داغ:

کارگاه توجیهی طرح تواصی نجف آباد

حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه سلام الله علیها ، کارگاه یک روزه توجیهی طرح تواصی را با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه نجف آباد، حجت الاسلام احمدی برگزار نمود.
کد خبر: ۹۳۴۲۰۶۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه سلام الله علیها ، کارگاه یک روزه توجیهی طرح تواصی را با حضور حجت الاسلام احمدی را برگزار نمود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه نجف آباد، برنامه کارگاه را با بیان واقعه ثقیفه و رفتن حضرت زهرا سلام الله علیها درب منازل انصار و اصحاب به مدت ۴۰ شب و واقعه غصب فدک و یادآوری خطراتی که اسلام را تهدید میکند شروع کردند.
وی افزودند یکی از توطئه های دشمن فشار آوردن از داخل وسخت کردن شرایط اقتصادی مردم می خواهد فروپاشی کشور و نظام را از داخل انجام دهند چون میدانند که نمیتوانند از بیرون نفوذ کنند و با این فشار ها شرایط را به سمتی ببرند که مردم به حکومت پشت کنند و پای صندوق های رای حاضر نشوند.
ایشان در خصوص طرح تواصی و طرح چهره به چهره خاطر نشان کردند که هرکدام از ما با اقتدا به حضرت زهرا سلام الله علیها وبا امید آفرینی و بیان دستاوردهای انقلاب وپاسخ به شبهات ۴۰ نفر را روشنگری کرده و ترغیب کنیم که پای صندوق های رأی حاضر شوند
و بدانیم که این حضور مردم در پای صندوق های رای تمام توطئه های دشمن را خنثی میکند و با درک حساسیت مسئله، پای کار باشیم وبا رمز یا زهرا (سلام الله علیها) این طرح را شروع کنیم.
وی با پاسخ به شبهات و معرفی کتاب صعود ۴۰ ساله کارگاه را به پایان رساندند

ارسال نظرات