خبرهای داغ:
به همت حوزه حضرت معصومه (س) برگزار شد

نمایشگاه اعجاز قرآن با ساخت سازه ها

در هفته پایانی ماه مبارک رمضان نمایشگاهی با عنوان"اعجاز قرآن" با همکاری پنج پایگاه تابعه حوزه حضرت معصومه سلام الله علیها در پایگاه اهل بیت (ع) برپا گردید.
کد خبر: ۹۳۴۲۰۷۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
نمایشگاه اعجاز قرآن با ساخت سازه ها
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،در هفته پایانی ماه مبارک رمضان نمایشگاهی با عنوان"اعجاز قرآن" با همکاری پنج پایگاه تابعه حوزه حضرت معصومه سلام الله علیها در پایگاه اهل بیت (ع) برپا گردید.

در این نمایشگاه که ساخت سازه های موجود در آن، توسط دختران نوجوان بسیجی انجام شد، هر روز شاهد تعدادی بازدید کننده با حفظ دستورالعمل های بهداشتی بود که راویان نوجوان و جوان در غرفه های "میوه و سبزی" ، "مورچه" ، "زنبور عسل" ،"عنکبوت" و "سیارات" با استناد به آیات قرآنی زیبایی عجایب آفرینش مخلوقات پروردگار عالم را برای حضار تشریح می نمودند.

از جذابیت های این نمایشگاه، که در فضایی نه چندان وسیع برگزار گردید عکس ها و آیات زیبای معجزه الهی پیامبر اکرم (ص) و تازگی کشفیات دانشمندان جهان به چشم می خورد.

یکی دیگر از جذابیت های موضوعی نمایشگاه، تطابق اعجاز "آیه 92 سوره یونس" با کشف جسد فرعون،ضمن تحقیقات توسط "پروفسور موریس بوکای" بود که منجر به اسلام آوردن وی گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات