خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار قم:
حجت الاسلام عظیمی گفت:معاونت سیاسی سازمان بسیج در راستای انسجام فکری و بصیرتی مردم سامانه‌ای را با نام معیار راه اندازی نموده است.
کد خبر: ۹۳۴۲۰۷۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

حجت الاسلام عظیمی نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم بیان داشت: مجموعه سازمان بسیج برای انسجام فکری، برنامه‌ها و خدمات خوبی را به جامعه ارائه نموده است.

وی حضور خوب در برنامه‌های ملی و کشوری را حاصل حفظ این انسجام دانست و در این راستا به فعال نمودن سامانه "معیار" از سوی معاونت سیاسی سازمان بسیج در کشور اشاره کرد.

حجت الاسلام عظیمی خاطرنشان کرد: مطالب این سایت توسط مجموعه‌ای از کارشناسان سیاسی که از توان فکری و تحلیلی خوبی برخوردارند بارگزاری می‌گردد و برای ملت حزب الله که به دنبال اخبار صحیح و سنجیده می‌باشند برنامه ریزی شده است.

وی افزود: حوزه نمایندگی با بهره گیری از ۵۰ رابط، موفق به ایجاد ۲۰۰ کانال در بستر فضای مجازی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های تابعه گردیده که تحقق این امر در شرایط کنونی با توجه به دستورات بهداشتی و عدم تجمع محفل خوبی به شمار می‌رود.

رابط نمایندگی در بسیج اقشار در خصوص لزوم تشکیل کانال ثامن بیان داشت: این کانال جهت بررسی و اطمینان از انتشار تولید محتوا‌ها به سایر کانال‌ها تشکیل گردیده است.

حجت الاسلام عظیمی نژاد ضمن قدردانی از خدمات شایان توجه مجموعه خبرنگاران بسیج به نظام اسلامی، بسیج را به فرمود: ه امام راحل، بدنه فعال ملت برشمرد و ابراز امیدواری نمود که ملت ما مانند همیشه در امتحان بزرگ ملی و اعتقادی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا در ۲۸ خرداد، سرافراز می‌گردند.

انتهای پیام/ عمرانی
ارسال نظرات