خبرهای داغ:
همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان از برگزاری مراسم اختتامیه کلاس‌های ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۲۰۹۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

برگزاری مراسم اختتامیه کلاس‌های ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه همدانسرهنگ مختاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه کلاس‌های ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان یک فرصت طلایی برای آموزش مباحث عقیدتی بود که امسال ما برای این کلاس‌ها موضوع سبک زندگی اسلامی را در نظر گرفته بودیم که با حضور اساتید مجرب و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سپاه ناحیه برگزار شد.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال یک کار ابتکاری خوبی انجام گرفت و آن برگزاری مسابقه‌ای با عنوان کلام نور برای خانواده کارکنان بود که مورد استقبال واقع شد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان افزود: در این طرح روزانه یک سوال از هر جزء قرآن کریم طرح و به دو نفر از کسانی که پاسخ صحیح ارسال کرده بودند جایزه‌ای اهدا می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: برای سربازان ناحیه نیز کلاس‌های آموزش روخوانی و روانخوانی در نظر گرفته بودیم که همه روزه در این ماه پر فضیلت برگزار شد.

مختاری محور بعدی کارهای انجام شده در ماه رمضان را، نشر مباحث اعتقادی در فضای مجازی عنوان کرد و گفت: در این ایام با کمک کارشناسان محتواهای با رویکرد عرفانی و اخلاقی تولید و در کانال‌های مختلف نشر داده شد.

گفتنی است؛ در پایان این برنامه از عوامل اجرایی، قاریان و اساتید که در طول ماه رمضان همکاری‌های لازم را با نمایندگی ولی فقیه ناحیه همدان، انجام داده بودند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات