حجت الاسلام ابراهیمی در جمع نمازگزاران عید فطر زرند گفت: مردم ولایت مدار ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات برای چندمین بار توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۴۲۱۲۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان: نماز باشکوه عید سعید فطر، صبح امروز پنجشنبه با حضور مردم خداجوی و ولایت مدار شهرستان زرند به منظور پیشگیری از اجتماع بیش از حد مردم در امامزاده حمزه (علیه السلام) زرند و دیگر اماکن مذهبی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در فضا‌های باز شهری و روستایی اقامه شد.
    حجت الاسلام علی ابراهیمی، امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در جوار امامزاده حمزه (علیه السلام) با تبریک عید سعید فطر از درگاه خداوند متعال توفیق برآورده شدن حاجات مسلمین را خواستار شد.
    او با اشاره به جنایات دشمنان اسلام در افغانستان و فلسطین گفت: فاجعه افغانستان از سوی استکبار در مدرسه دخترانه و به شهادت رساندن بیش از ۹۰ دختر نوجوان، خانواده‌های بسیاری را داغدار کرد که برای همه آن‌ها از درگاه خداوند متعال، صبر مسئلت می‌کنیم.
    حجت الاسلام ابراهیمی با محکوم کردن این حرکت‌های پلید تاکید کرد: این حرکت‌ها، علیه اسلام انجام می‌شود و امیدواریم که خداوند متعال انتقام خون مظلومان را از دشمنان خون خوار بگیرد.
    او با اشاره به حمله وحشیانه صهیونیست‌ها تصریح کرد: حرکات اخیر صهیونیست‌ها در فلسطین، چهره سیاه صهیونیست‌ها و غربی‌ها را به دنیا نشان داد و در حقیقت حقوق بشر آمریکایی را به جهانیان معرفی کرد.
    حجت الاسلام ابراهیمی تاکید کرد: در عین حال به یاری خداوند متعال مردم فلسطین و مسلمانان جهان به برکت حضور افرادی، همچون: سردار حاج قاسم سلیمانی، در برابر کفار توانمند و بیدار شدند تا جایی که به برکت خون شهدا، امروز به جای سنگ می‌توانند به خوبی از خودشان دفاع کنند.
    او تصریح کرد: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی به برکت جان فشانی سپاه قدس و دیگر نیرو‌های امنیتی کشور است.
    امام جمعه زرند در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، این دوره از انتخابات را مورد اهمیت قرار داد و بر حضور گسترده مردم در این عرصه سرنوشت ساز تاکید کرد و آن را نشانه شعور سیاسی و نبوغ مردم دانست.
    او گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی بار دیگر با حضور مثال زدنی خود در این دوره از انتخابات شرکت می‌کنند و با انتخاب اصلح، بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) لبیک گفته و برای چندمین بار توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.
ارسال نظرات