تبریز-عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید مسلمانان نسبت به مسائل منطقه احساس مسئولیت کنند، گفت: برخی مسلمانان و کشورهای اسلامی نسبت به مسائل منطقه و همدیگر بی‌تفاوت هستند و این موضوع به ضرر جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۳۴۲۱۶۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در پیام جمعه این هفته  اظهار داشت: در روزهای اخیر جنایات رژیم صهیونیستی دردآور شده است و معلوم نیست که چرا کسانی که در جهان از حقوق بشر حرف می‌زنند و کشورهایی که ادعای مسلمانی دارند، سکوت اختیار کرده‌اند.

وی بیان کرد: متاسفانه از یک سو شاهد بمباران نوار غزه و شهادت کودکان و زنان فلسطینی و از سوی دیگر شاهد بی‌تفاوتی مسلمانان و دیگر کشورهای جهان هستیم.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: در حالی سران کشورهای مختلف از حقوق بشر دم می‌زنند که از محبت و انسانیت هیچ خبری ندارند.

وی بیان کرد: از طرفی کشورهای اسلامی به خصوص کشورهای عربی با اسرائیل رابطه سیاسی دارند و نه تنها به جریان مقاومت کمکی نمی‌کنند، بلکه اجازه تشکیل سفارت این کشور جعلی را در کشورشان می‌دهند.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: متاسفانه تعدادی از کشورهای منطقه با اسرائیل و آمریکا همکاری می‌کنند و موجب ناامنی در منطقه هستند.

وی در ادامه به مقاومت فلسطینیان از سال‌های گذشته تا به امروز اشاره و بیان کرد: در سال‌های نخست اشغال سرزمین‌های فلسطین، مردم فلسطین با سنگ در مقابل صهیونیست ایستادگی می‌کردند اما امروز با اقتدار تمام و موشک در مقابل آنان ایستادگی می‌کنند.

حجت الاسلام پورمحمدی با تاکید بر ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی اظهار داشت: عادلانه‌ترین راه‌حل به فرموده مقام معظم رهبری رای‌گیری از فلسطینیان و پایان دادن به این اشغال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها