ساری-فرمانده سپاه آمل گفت: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون یکی از وظایف عمده سپاه کمک رسانی و یاری جامعه بخصوص در شرایط بحرانیبوده است که تا به امروز توانسته امید و اعتماد خوبی را در جامعه ایجاد کند.
کد خبر: ۹۳۴۲۱۸۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ جابر عسگری در حاشیه برگزاری نهضت مومنانه به مناسبت عید سعیدفطردر آمل در گفت و گو با خبرنگار بسیج در این شهرستان از توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد و گفت: در راستای طرح حاج قاسم سلیمانی چشم اندازی ده هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان داشتیم، که این بار در آخرین مرحله و هجدهمین مرحله سبد معیشتی است.
 
فرمانده سپاه آمل با بیان اینکه هزار بسته معیشتی به مناسبت عید سعید فطرتوزیع شده است ، افزود: ارزش ریالی برای هر بسته ۴ میلون ریال است که بعد از ماه رمضان نیز این بسته‌ها هم در بسته‌های معیشتی و هم پک‌های بهداشتی توزیع خواهد شد.
 
عسگری در ادامه سخنان خود با تاکید اینکه بسیج در کنار مردم است، خاطرنشان کرد: همچنان که از ابتدای انقلاب بسیج در کنار مردم بود،امروزه نیز این اتفافات خوب رقم خورده وئ بسیج در صحنه و در کنار مردم حاضر است.
 
فرمانده سپاه آمل ، سپاه و بسیج را در همه میدان ها کمک رسان جامعه برشمرد و اضافه کرد: حضور پر رنگ سپاه و بسیج در زمان سیل، زلزله و بحران‌های که به وجود می‌آید باعث حل بسیاری از مشکلات شده است، امروز هم این حضور باعث دلگرمی جامعه است و بسیاری از حساسیت‌ها را کاهش می‌دهد.
 
عسگری درپایان سخنان خود یادآور شد: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون یکی از وظایف عمده سپاه کمک رسانی و یاری جامعه بخصوص در شرایط بحرانی و ویژه بوده است که خوشبختانه تا به امروز توانسته امید و اعتماد خوبی را در جامعه ایجاد کند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها