امام جمعه موقت شهرری:

بها دادن به مردم موجب تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات است

امام جمعه موقت شهرری یکی از راه های تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات را بها دادن به مردم دانست.
کد خبر: ۹۳۴۲۱۹۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴

حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج، گفت: انتخابات پیش رو بسیار مهم و مهم ترین مسئله آن حضور حداکثری مردم است. وی اظهار داشت: یک نکات ظریفی است که ما با توجه به فضاسازی هایی که دشمن می کند. ابراهیمی ادامه داد: در رابطه با ثبت نام ریاست جمهوری شورای نگهبان یک مصوبه ای داشت که براساس این مصوبه به وزرات کشور دستور می داد که از هر کسی ثبت نام نکنند و شما مشاهده کردید که ظرف یکی دو روز اول برای ثبت نام چه طنزی و چه نکاتی را مطرح کردند که این چیز جالبی نبود.

اینها موجب تضعیف روحیه مردم می شود ما نباید کاری کنیم که روحیه مردم تضعیف شود همه مسئولان و دست اندرکاران باید زمینه را فراهم کنند برای اینکه مردم حضور حداکثری پیدا کنند که در انتخابات شرکت کنند و تا کنون هم اینطوری بوده که تیر دشمنان به سنگ خورده انشاء الله این مرحله هم تیرآنها به سنگ خواهد خورد و این انتخابات هم با حضور حداکثری مردم برگزار می شود ما هم در شهرها وگوشه و کنار کشور وظیفه داریم زمینه را برای حضور مردم فراهم کنیم.

یکی از راه های حضور حداکثری مردم در انتخابات هم بها دادن به مردم و اهمیت دادن به مردم است که موجب می شود حضور حداکثری تحقق پیدا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار