خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ ۱۲حضرت قائم آل محمد (عج)استان سمنان گفت:اراده ملی جان مایه پیشرفت همه جانبه و ایجاد ایران مقتدر است.
کد خبر: ۹۳۴۲۲۱۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی در جمع پاسداران تیپ۱۲حضرت قائم آل محمد (عج)استان سمنان گفت: اراده ملی جان مایه پیشرفت همه جانبه و ایجاد ایران مقتدر است.
حجت الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ ۱۲حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان در نشست بصیرتی معاونت فاوای تیپ۱۲ ضمن اشاره به انتخابات پیش رو و حساسیت بالای آن گفت:اقتدار یک کشور به دو عامل سخت افزاری و نرم افزاری بستگی دارد.
وی ادامه داد:جغرافیای سرزمینی،معادن،اقتصاد و ...جنبه سخت افزاری را در برمیگیرند و عواملی نظیر اتحاد و انسجام و همدلی ملی ،تفکر و علم و همچنین حضور و حمایت مردم در بزنگاه های مورد نیاز نظام مثل انتخابات از جمله عوامل نرم افزاری اقتدار کشور است.
وی افزود:بنابراین حضور در انتخابات یعنی تصمیم گیری و مشارکت در ساخت آینده کشور که در طول بیش از چهل سال عمر پربرکت نظام ایران اسلامی ،تمام سعی دشمنان این بوده که مردم را از صحنه های حساسی مثل انتخابات دور کنند.

او ادامه داد: دشمنان با بزک کردن ضعف های کشور و برخی مسئولین و کوچک شمردن پیشرفت ها و دستاورد ها سعی بر دلسرد کردن مردم دارد تا آنها را از صحنه دور کند و  با عدم حضور مردم و یاحضور حداقلی در انتخابات که نمادی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است را کمرنگ کند.
حجت الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی ادامه داد:ما در این صحنه حساس وظیفه داریم با امید آفرینی در مرحله اول حضور حداکثری مردم و در مرحله دوم انتخاب اصلح را فراهم کنیم.
وی درپایان اشاره ای به معیارهای انتخاب اصلح کرد و گفت:تقوا ،اهل جهاد بودن و مطیع امر ولایت بودن از ابتدایی ترین ویژگی های یک نماینده و یا رئیس جمهور اصلح است که باید مردم این ویژگی ها را در انتخاب خود مدنظر قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها