وقتی جهادگران نوجوان بسیجی در عرصه ورزش نیز خوش می درخشند؛
زنجان-مسئول گروه جهادی نسل سلمان از درخشش این باشگاه و کسب بالاترین آرای مردمی شمال غرب کشور به همت باشگاه گروه جهادی نسل سلمان در برنامه تلویزیونی اتم خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۲۲۲۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛برنامه تلویزیونی اتم (الگوها و تجربه های موفق) برنامه ای است که در مرحله اول آن ۱۰ مجموعه برتر استان ها در زمینه های گوناگون فرهنگی و اجتماعی در شبکه های استانی با پخش ۵ مستند به رقابت می پردازند. سپس اتم های منتخب استان ها توسط آراء مردمی در مرحله کشوری و در شبکه ملی با هم به رقابت پرداخته و نفرات برتر مرحله کشوری با تشخیص هیئت داوران و آرای مردمی به مرحله فینال برنامه راه یافته و نفرات برتر در این مرحله توسط مردم به صورت زنده و مستقیم به هموطنان معرفی خواهند شد.

 

درخشش باشگاه نسل سلمان و زوج تکواندوکار زنجانی در برنامه تلویزیونی اتم

 

باشگاه ورزشی نسل سلمان که متشکل از نوجوانان جهادگر بسیجی است نیز پس از بررسی های لازم به عنوان تنها نماینده فرهنگی ورزشی استان به این مرحله دعوت شده و پس از ۱۰ روز رقابت سخت و نفس گیر با سایر اتم های استان با کسب10هزار و819 رای مقام اول استان را به دست آورد.

 

 

مجید بهرامی؛مسئول این گروه جهادی  در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اشاره به اینکه گروه باشگاه فرهنگی ورزشی نسل سلمان در سال ۹۴ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد،گفت: در حال حاضر ۹۰ عضو در حوزه‌های مختلف علمی، تدوین،فتوشاپ، نویسندگی، گروه سرود و موضوعات مختلف فعالیت دارند.

 

وی افزود: باشگاه نسل سلمان به دلیل فعالیت های ۱۰ ساله و محرومیت زدایی در شهرستانهای سلطانیه، حلب، روستاهای خیرآباد، همایون و زنگول آباد و مناطق حاشیه شهر استان (منطقه کوی وحدت) و کسب مقام های متعدد کشوری توسط هنرجویان این منطقه و تشکیل باشگاه فرهنگی ورزشی به معنی واقعی کلمه به این مهم دست یافته است.

 

مسئول گروه جهادی نسل سلمان با اشاره به حضور این گروه در برنامه اتم وکسب مقام نخست در استان وشمال غرب کشور تصریح کرد: این باشگاه ورزشی جهادی پس از بررسی های لازم به عنوان تنها نماینده فرهنگی ورزشی استان به این مرحله دعوت شده و پس از ۱۰ روز رقابت سخت و نفس گیر با سایر اتم های استان با کسب10هزار و819 رای مقام اول استان را به دست آورد.

 

بهرامی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور زمان برگزاری مراحل نهایی این برنامه به تعویق افتاد،افزود:زمان پخش این برنامه  پس از تعیین به اطلاع هم استانی های عزیز خواهد رسید.

 

وی در پایان یادآور شد:امید است هم استانی های عزیز با مشاهده و رای دادن به این حرکتهای نوع و اجتماعی، باشگاه نسل سلمان را برای رسیدن به مرحله فینال این مسابقات کمک کنند.

 

ارسال نظرات