کاظمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد گفت: 40 استعداد مداحی یزد در مسابقات دعاخوانی وصال بندگی رقابت کردند.
کد خبر: ۹۳۴۲۲۲۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمد حسین کاظمی، با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات دعاخوانی وصال بندگی در شهرستان یزد، گفت: در این دوره از مسابقات ۴۰ نفر در دو گروه سنی نوجوانان و جوانان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد به هدف از برگزاری این مسابقات اشاره و اظهار داشت: شکوفایی استعداد‌های نوجوانان و جوانان در حوزه ادعیه خوانی و مناجات و همچنین آموزش این افراد تحت نظارت اساتید مجرب از جمله اهداف اصلی برگزاری اولین دوره مسابقات دعاخوانی وصال بندگی بود.

وی با بیان اینکه هزینه‌های این مسابقات توسط اداره اوقاف شهرستان و از موقوفات مرتبط تأمین شد، اذعان داشت: با توجه به شرایط کرونایی و اینکه امکان حضور تماشاچیان وجود نداشت، این مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

کاظمی اضافه کرد: امیدواریم در آینده نیز بتوانیم چنین مسابقاتی را با حضور بیشتر شرکت‌کنندگان برگزار و مداحان مستعد را شناسایی کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد در پایان گفت: این مسابقات با همکاری اداره اوقاف شهرستان یزد، بنیاد دعبل خزاعی، کانون مداحان شهرستان یزد، کانون خدمت رضوی کوثر ولایت یزد و آستان مقدس سید جعفر محمد (ع) برگزار شد.
ارسال نظرات