زنجان-جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان از توزیع 10هزار بسته معیشتی در ایام ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۲۲۲۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ اظهار داشت: سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در ماه رمضان و به منظور دستگیری از نیازمندان به همت بسیجیان، مردم خیر و دستگاه‌های اجرایی در هشت محور توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد، مرمت و تامین اجاره بها، تهیه نوشت‌افزار، گوشی  و تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند، تهیه جهیزیه فعالیت نمود.

 

10000 بسته معیشتی در ایام ماه مبارک رمضان در زنجان توزیع شد

 

وی با بیان اینکه در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، 10 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان زنجان توزیع شد، افزود:این بسته ها همزمان با ایام ماه مبارک رمضان وعید سعید فطر در بین نیازمندان توزیع شد.

 

این مسئول با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی به صورت جغرافیا محور، تصریح کرد: این گروه‌ها نیز به صورت خودجوش چند برابر آمار رسمی اعلام شده  نیازمندان را شناسایی کرده و بسته‌های معیشتی توزیع می‌کنند.

 

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: در یک و نیم سال گذشته و با آغاز اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه تا کنون 300 هزار بسته معیشتی در استان زنجان توزیع شده است.

 

طهماسبی ارزش ریالی این میزان بسته معیشتی را 120 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این بسته‌ها به همت خیرین و نهادها جمع‌آوری شده است.

 

وی با بیان اینکه همه تلاش سپاه استان پوشش همه نیازمندان استان زنجان است، ادامه داد: با راه‌اندازی سامانه جهاد عمرانی در این هشت محور نیازمندان احصا و در اولویت‌بندی قرار گرفته و بر اساس نیاز از خدمات بهره‌مند می‌شوند.

 

این مسئول با اشاره به توزیع 255 سری جهیزیه در استان زنجان در اسفند ماه سال گذشته، بیان داشت: تا کنون 580 سری جهیزه در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان زنجان توزیع شده است.

ارسال نظرات