خبرهای داغ:

ضیافت همدلی در بسطام با توزیع ۲۲۰ بسته معیشتی

شاهرود_رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بسطام گفت: تعداد ۲۲۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۵۰۰ هزار تومان از محل درآمد موقوفات مرتبط با ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۲۳۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
ضیافت همدلی در بسطام با توزیع ۲۲۰ بسته معیشتیرئیس اداره اوقاف و امور خیریه بسطام در گفت‌وگو با بسیج اظهار کرد: یکی از وظایف ذاتی اداره اوقاف و امور خیریه، اجرای امینانه نیات واقفان است که در همین راستا اقدامات لازم انجام می‌شود.
حجت‌الاسلام محمدرضا بخشی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی کشور و در جهت دستگیری از نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا، تعداد ۲۲۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۵۰۰ هزار تومان از محل درآمد موقوفات مرتبط با ماه مبارک رمضان تهیه شده است.
وی افزود: این بسته‌ها در امامزاده سیدابوالقاسم (ع) و با حضور امام جمعه بسطام و با کمک و همکاری هیأت امنای مساجد و بقاع متبرکه و مراکز خیریه و شناسایی خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.
تداوم کمک‌های خیرخواهانه
مردم و بسیجیان شاهرودی از زمان آغاز اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه سعی کردند که به‌طور ویژه پای کار باشند و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای دستگیری از آسیب‌دیدگان از کرونا ثابت‌قدم باشند و تاکنون در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
کمک‌های مردم به نیازمندان و خانواده‌های کم‌برخوردار در شهرستان شاهرود همچنان ادامه دارد و خیران و بسیجیان تلاش می‌کنند تا این بسته‌ها و سایر کمک‌ها به دست محرومان و نیازمندان واقعی و آسیب‌دیدگان از کرونا برسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها