باتوجه به مشکلات منابع طبیعی و معارضین محلی برای معدن سرب و روی کهندان، با تلاش تیم ویژه کانون بسیج مهندسین قم و با برگزاری چندین جلسه با بخشدار، شورا و نمایندگان اهالی محل و باحضور رییس اداره معدن سازمان صمت قم مشکلات فی مابین بررسی و حل و فصل گردید.
کد خبر: ۹۳۴۲۲۳۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، باتوجه به مشکلات منابع طبیعی و معارضین محلی برای معدن سرب و روی کهندان خلجستان قم، با تلاش تیم ویژه تخصصی کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن قم و با برگزاری چندین جلسه با بخشدار خلجستان، شورا و نمایندگان اهالی محل و با حضور مسئول بسیج مهندسین صنعت استان قم و رییس اداره معدن سازمان صمت قم مشکلات فی مابین بررسی و حل و فصل گردید.

دراین جلسه از طرف بسیج مهندسین صنعت به نمایندگی سپاه قم به مردم تعهد داده شد درصورت همکاری برای راه اندازی معدن از محیط زیست و منابع طبیعی منطقه حفاظت و صیانت شده و مسئولین معدن پیگیر حل مشکل آب کهندان شده و سد محلی را لایروبی نمایند.

همچنین از اهالی محل بعنوان نیروی کار در معدن استفاده شود. حریم باغ ها و مزارع رعایت شود. پس از رضایت مسولین محلی واهالی محل تجهیز و حفاری معدن آغاز گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات