هم افزایی بسیج مهندسین صنعت و بسیج کارگری استان ایلام در راستای اجرای طرح صنعت یار

جلسه تعاملی همکاری های بین قشری فی مابین مهندس جهانپور مسئول بسیج کارگری و مهندس محمدی مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان ایلام در سالن جلسات این سازمان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۴۲۲۴۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، جلسه تعاملی همکاری های بین قشری فی مابین مهندس جهانپور مسئول بسیج کارگری و مهندس محمدی مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان ایلام در سالن جلسات این سازمان برگزار گردید.

این جلسه در ابتدای سال جاری و با هدف  تعمیق و هم افزایی فعالیت های تخصصی این دو سازمان بویژه در طرح های اعتلای صنعت یار و شهید کریمی در سال ۱۴۰۰ می باشد.

مهندس جهانپور در این جلسه با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان هدف  از این جلسه تقویت همکاری ها در طرح شهید کریمی و استفاده از توان تخصصی مهندسین صنعت و معدن در کمک  به حل مشکلات واحد های صنعتی عنوان نمود.

مهندس محمدی مسئول سازمان صنعت نیز با استقبال از تعاملات و هم افزایی های تخصصی بین این دو سازمان گفت  با اعلام شعار سال توسط مقام معظم رهبری که تاکید بر تولید وپشتیبانی ها ومانع  زدایی ها می باشدوپیامد برنامه طرح صنعت یار و معدن یار بسیج مهندسین صنعت و معدن می باشد  ما نیز تشکیل این جلسه وتقارن شعار سال  با دستور کار آن را به فال نیک گرفته و تمام توانمان را صرف اجرایی نمودن پیگیری مشکلات واحد ها ی صنعتی در استان با همتی مضاعف خواهیم ساخت  و از هم افزایی  با بسیج کارگری و سایر رده های درون سازمانی  در این امر استقبال می نماییم.

لازم به ذکر است استان ایلام در غرب کشور دارای ۴۷۰ واحد صنعتی در داخل و خارج از شهرک های صنعتی بوده و با دارا بودن منابع عظیم نفت و گاز پتانسیل عظیمی جهت احداث واحد های صنعتی فراوری و پالایش نفت و گاز و فراورده های آنها را داراست که نیازمند سرمایه گذاری بخش های عمومی خصوصی و دولتی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات