در این مراسم ٣٧نفر از زندانیان غیر عمد زندانهای استان آزاد شدند تا در روز عید سعید فطر در کنار خانواده‌هایشان قرار گیرند که در این راستا مبلغ ١٠۴میلیون تومان توسط گروه جهادی شهید تقوی فر بسیج مهندسین صنعت و معدن استان جمع اوری و مقدمات رهایی ٨نفر از این زندانیان فراهم گردیده شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۲۵۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، مرادی مدیرکل محترم دادگستری استان خوزستان، همچنین اقای پروین مدیرکل زندانهای استان و نیز آقای هاشم‌نیا مدیر عامل ستاد دیه استان خوزستان، ضمن تشکر از کلیه خیرین عزیز استان، که از ابتدای ماه مبارک رمضان جهت آزادسازی زندانیان غیر عمد تلاش و مشارکت کرده‌اند، به نقش خیرین بسیج مهندسین صنعت و معدن استان اشاره و از همراهی آحاد اقشار بسیج بخصوص بسیج حقوق دانان وبسیج مهندسین صنعت تقدیر نمودند.

در این مراسم ٣٧نفر از زندانیان غیر عمد زندانهای استان آزاد شدند تا در روز عید سعید فطر در کنار خانواده‌هایشان قرار گیرند که در این راستا مبلغ ١٠۴میلیون تومان توسط گروه جهادی شهید تقوی فر بسیج مهندسین صنعت ومعدن استان جمع اوری و مقدمات رهایی ٨نفر از این زندانیان فراهم گردیده شد.

مهندس خانچی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان، ضمن قدردانی از همه خیرین عزیز، اعلام کرد باتوجه به استقبال خوب احاد مردم، پویش ازادی زندانیان را تا عید غدیر خم ادامه خواهیم داد. ایشان افزودند که علاقمندان به مشارکت در این امر خیر میتوانند از طریق شماره حساب گروه جهادی شهیدسیدحمیدتقوی فر ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۹۹۶۵۷  با این سازمان همکاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات