خطیب جمعه موقت تربت حیدریه:

انتخابات فرصت بزرگی برای پیشرفت و سرنوشت کشور است

حجت الاسلام داوری در خطبه های نماز عید فطر گفت: انتخابات فرصت بزرگی برای سرنوشت و پیشرفت کشور است و دشمن و مخالفین جمهوری اسلامی ایران نمی خواهند که مردم از این فرصت استفاده کنند.
کد خبر: ۹۳۴۲۲۷۰
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمد داوری، خطیب جمعه موقت تربت حیدریه صبح امروز در آئین خطبه های نماز عید فطر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود تاکید کردند که شور و نشاط مردم در انتخابات موجب امنیت کشور خواهد شد، لذا هر چه انتخابات پر شور تر باشد اثرات وافری برای نظام و انقلاب خواهد داشت.

وی تصریح کرد: اگر این انتخابات که با شور و نشاط همراه بت انتخاب نیروی کارآمد و انقلابی انجام شود اینده کشور تضمین می شود.

داوری بیان کرد: علاج دردهای مزمن کشور در انتخابات ریاست جمهوری است چرا که امکانات و بودجه و مراکز مدیریتی کشور در اختیار رییس جمهور است، لذا انتخاب یک فرد اصلح برای آینده کشور موثر است.

خطیب جمعه موقت تربت حیدریه بیان کرد: کسانی که خود را در معرض انتخاب قرار دادند مسوولیت سنگینی باید به دوش بکشند و پاسخگوی تک تک ارا و خون شهدای عزیز باشند

وی افزود: افرادی که می خواهند امور کشور را بدست بگیرند باید مسایل و مشکلات اصلی کشور را بشناسند، پر انرژی، مومن، صادق، تیمی قدرتمند و دارای برنامه جامع برای اقتصاد و معیشت مردم و قدرت رویارویی با سیاست های پبچده دنیا را داشته باشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها