گشت رضویون یکی از اقدامات ماندگار سپاه در زمینه امنیت پایدار

سجاد زعیم باشی گفت: یکی از اقدامات ماندگار و ارزشمند سپاه در زمینه امنیت پایدار، برگزاری گشت محله محور یا گشت رضویون بوده که کمک بسیار قابل توجهی به ناجا و امنیت در سطح محله و روستاها بدنبال داشته است.
کد خبر: ۹۳۴۲۲۹۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، ستوان یکم پاسدار سجاد زعیم باشی فرمانده حوزه مقاومت بسیج باقرالعلوم(ع) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: بمنظور ایجاد امنیت پایدار و جلوگیری از سرقت با همکاری فرماندهان پایگاه های مقاومت تابعه و باحضور فعال بسیجیان سلحشور نسبت به تشکیل تیم های بازرسی و گشت امنیتی اقدام شده و تاکنون دستاورده های مهمی را نیز بدنبال داشته که لازم است بنده از مجاهدتهای تمامی بسیجیان بزرگوار در این زمینه تشکر و قدر دانی کنم .
وی افزود: یکی از اقدامات ماندگار و ارزشمند سپاه در زمینه امنیت پایدار، برگزاری گشت محله محور یا گشت رضویون بوده که پایگاه‌های مقاومت در سطح روستاهای تابعه انجام می‌دهند که کمک بسیار قابل توجهی به ناجا و امنیت در سطح محله و روستاها بدنبال داشته است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج باقرالعلوم(ع) تصریح کرد: در زمینه مقابله با ویروس منحوس کرونا، نیز پایگاه‌های مقاومت بسیج تابعه این حوزه کارهای ماندگاری در زمینه رصد و شناسایی تیم‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی انجام دادند.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد : به مناسبت ماه مبارک رمضان و به منظور کمک به قشر آسیب پذیرجامعه در این مرحله از رزمایش همدلی و کمک مومنانه با همکاری بسیجیان بسته های معیشتی رفاهی میان نیازمندان توزیع شده است .


خبرنگار : اکبرابراهیمی زرندی

ارسال نظرات