فرمانده سپاه استان سمنان گفت: در کنار حضور حداکثری مردم در انتخابات، همه باید برای تشکیل دولت جوان حزب اللهی تلاش کنند.
کد خبر: ۹۳۴۲۲۹۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در جلسه شورای فرماندهی با حضور فرماندهان نواحی شهرستان های استان با تاکید بر برگزاری جلسات روشنگری در خصوص موضوع انتخابات گفت: محتوا های تولیدی در خصوص روشنگری باید از کیفیت بالایی برخوار باشند.

وی افزود: باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری اولویت اصلی در انتخابات پیش روی حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است که همه باید برای این حضور پرشور تلاش کنند.

او ادامه داد: همه باید تلاش کنند تا دولتی جوان و انقلابی مدیریت آینده کشور را بدست گیرد و در این راستا باید انتخابی صحیح داشته باشند.

سردار دامغانی اظهار داشت: دشمنان نظام همواره به دنبال نا کارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی هستند و حضور حداثکری مردم در پای صندوق های رای دشمنان نظام را ناامید و دوستان را خوشحال و امیدوار می کند.

فرمانده سپاه استان سمنان ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در باب شورای نگهبان که این نهاد از عالی ترین ثمرات انقلاب اسلامی است و در سایه این نهاد جمهوریت و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی قوام و استحکام می یابد گفت: باتوجه به اهمیت این شورا باید نظرات و دستوران آن را به عنوان چشم نظام و فصل الخطاب قانون اساسی مهم شماریم و بدانیم نبود یا ضعف چنین نهادی در جمهوری اسلامی اثرات زیان باری خواهد داشت و به عبارت دیگر با نبود نظر تخصصی این شورا اصل صحت تمام انتخابات زیر سوال خواهد رفت.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این جلسه گفت: فرماندهان جوان دوران دفاع مقدس همواره در کنار تلاش مستمر به موضوع دعا و نیایش توجه ویژه داشته اند و امروز نیز باید از شیوه زندگی آن فرماندهان درس گرفت.

وی افزود: همه باید برای روی کارآمدن دولت جوان حزب الهی مد نظر رهبری تلاش کنند و در این راه باید همواره در کنار تلاش به دعا و نیایش توجه ویژه داشته باشند.

او ادامه داد: سپاه هیچ گاه از فرد و گروه خاصی در انتخابات حمایت نخواهد کرد اما در راستای ایجاد دولت جوان حزب الهی از ائتلاف انقلاب حمایت می کند.

در این جلسه سپاه های نواحی شهرستان ها گزارشی از عملکرد خود در راستای روشنگری ارائه کردند.  

ارسال نظرات