توزیع صد بسته معیشتی در دهستان سیاهو

به همت حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) سیاهو و قرارگاه تحول محلات سیاهو تعداد صد بسته معیشتی در روستاهای دهستان بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع شد
کد خبر: ۹۳۴۲۳۱۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

 سروان محمد زاهری فرمانده بسیج سیاهو در مراسم توزیع گفت: در سال ۱۴۰۰ تمامی پایگاه های بسیج دهستان آماده خدمت به مردم هستند و امروز باید در کنار مردم باشیم و برای حل مشکلات آنها مجاهدت کنیم.
زاهری تصریح کرد: زمانی در صحنه نبرد با دشمن مجاهدت می‌کردیم اما امروز برای ریشه کنی فقر مبارزه می‌کنیم؛ همانگونه که در مقابل دشمنان ایستاده و جان می‌دهیم برای ریشه کنی فقر هم مبارزه می‌کنیم تا مردم به خواسته‌های منطقی و معقولشان با هماهنگی و اتحاد برسند.
حجت الاسلام والمسلمین صیادی مسئول قرارگاه تحول محلات سیاهو فرمودند: تاکنون هزاران بسته معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا در دهستان توزیع شده و باید به مجموعه‌های سپاه سیاهو، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و.... خسته نباشید گفت زیرا کمک‌های برجسته‌ای را بین مردم نیازمند دهستان توزیع کرده‌اند.
صیادی گفت: امام خمینی (ره) تاکید ویژه‌ای به خدمت مردم داشتند و در وصیت نامه خود خطاب به حاج احمد فرمودند بالاترین مستحب در اسلام خدمت به مردم است.

ارسال نظرات