خبرهای داغ:
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان از روابط عمومی ها درخواست کرد:
نشست هم اندیشی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و صنایع استان خوزستان با حضورمعاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، مسئولین و نمایندگان ارگان ها و مطبوعات و به میزبانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۳۶۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

به گزارش بسیج؛ معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها با اصحاب رسانه و مطبوعات ارتباط برقرار کنند گفت: خدمات و عملکرد دولت با وجود کم و کسری ها باید بیان شوند و اطلاع رسانی توسط روابط عمومی ها در تعامل با رسانه ها بیشتر صورت بگیرد به ویژه در بحث انتخابات که بازتاب زیادی خواهد داشت.

رضا نجاتی با اشاره به اینکه مطالبات مطبوعاتی ها مطالباتی به حق هست گفت: باید این مطالبات از ارگان ها پرداخت شوند.
این مقام مسئول گفت: روابط عمومی ارتباط بین مردم و مدیران و یک واحد فرهنگی است و باید توجه خاصی از سوی مدیران صورت بگیرد که باعث تقویت ارتباط مدیران با مردم می شود و عملکرد آن ها صادقانه در اختیار مردم قرار بگیرد و مردم هم خوب همراهی خواهند کرد.
وی ادامه داد: پیگیر موضوع گردش مالی شرکت های بزرگ در خوزستان هستیم تا شفاف سازی صورت بگیرد و به اقتصاد مردم خوزستان و امنیت شغلی کارکنان شرکت ها هم توجه شود.

رییس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به انتخابات خرداد ماه عنوان کرد: یکی از افتخارات و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی ما مردم سالاری دینی است که مردم خود نمایندگان شان را در سطوح بالا ریاست جمهوری، مجلس و شورا انتخاب می کنند و این یکی از افتخارات ماست که سرنوشت مان را خودمان انتخاب می کنیم .

نجاتی بیان کرد: در خوزستان برابر برنامه زمان بندی انتخابات کار پیش رفته هیات های اجرایی و ثبت نام ها پیش رفته اند و ۱۰ درصد افزایش داوطلبین داشتیم و ۱۰ درصد رد صلاحیت داشتیم حضور جوانان و بانوان و افراد سطح سواد بالا افزایش پیدا کردند، ان شالله مشارکت مردم هم افزایش خواهد داشت.
وی اضافه کرد:رسیدگی به امورات مردم این روزها باید سرلوحه کار خود قرار دهیم نارضایتی مردم قابل رفع هست با کمک روابط عمومی ها تلاش کنیم این موضوع برطرف شود در بانک ها و دستگاه های خدماتی خیلی خوب می توانیم مشکلات مردم را برطرف کنیم تا شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

شور انتخاباتی در گرو پویایی مردم است
غلام رضا فروغی نیا، رییس هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان با اشاره به اینکه اگر بخواهیم شور و اشتیاق در انتخابات ایجاد کنیم باید مطالبات مردم را از جایی که مطرح نشده اند مجددا مطرح کنیم گفت: اگر این اتفاق بیفتد مردم احساس نشاط و پویایی پیدا می کنند.

 فروغی نیا عنوان کرد: قابل تامل است که اقتصاد و تورم به وسیله بانک ها ایجاد می شود و از روابط عمومی بانک ها خواهان هستیم تا عملکرد و فعالیت های خود را ارائه دهند که چه اتفاقی برای سپرده های مردم در بانک ها می افتد و چقدر صرف اقتصاد استان می شود.
او بیان کرد: از مجموع ۱۲۰ هزار میلیارد سپرده های مردم استان نیمی از این مقدار توسط بانک ها در اقتصاد صرف شده و باقی آن سر از بازار های اقتصادی چون بورس و طلا و ارز و...در آورده و باعث ایجاد تورم شده است.
وی با اشاره به اینکه بانک مرکزی ابلاغ کرده است که تمامی بانک ها به ویژه بانک های خصوصی باید گزارش گردش سپرده های خود را به استانداری بدهند بیان داشت: برای ایجاد شورآفرینی باید مردم شفافیت ها را ببینند و گره از وضعیت اقتصادی باز شود یکی از خبرنگاران که در این موضوع ورود کرده بودند متاسفانه با برخورد های نامتناسب مواجه شدند، انتظار داریم با این رفتار ها مقابله شود.

مطالبات رسانه ها را جدی بگیرد /کمر رسانه ها را نشکنید

افشار پرویزی بابادی مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان با اشاره به اینکه خیلی از روابط عمومی ها با اصحاب رسانه و خانه مطبوعات ارتباط ندارند و ما شناختی از آن ها نداریم گفت: ما از روابط عمومی های ادارات و سازمان های استان گلایه مند هستیم که رفتار و ارتباط مناسبی با اصحاب رسانه ندارند.
پرویزی بابادی افزود: برخی از ارگان ها کم لطفی کرده و مطالبات سه تا چهار ساله رسانه ها را پرداخت نکرده اند .
وی با بیان اینکه ما اولین استان بعد از تهران از نظر تنوع رسانه ها هستیم گفت: استان خوزستان ۱۸۴ پایگاه خبری دارد که رتبه خیلی بالایی در سطح کشور است و روزانه ۲۴ روزنامه در خوزستان چاپ می شود.
مدیر خانه مطبوعات خوزستان ادامه داد:مطبوعات استان انتظار حمایت از سوی ادارات و ارگان ها را دارند تا به عنوان افسران جنگ نرم بتوانند با قدرت بیشتر در این عرصه فعالیت داشته باشند.
پرویزی بابادی با اشاره به نقش رسانه ها در انتخابات گفت: ما پیشنهاد می دهیم هر کدام از روابط عمومی ها ده تا از رسانه ها را پوشش دهند تا در زمینه ها خبری یاری رسان باشند ماهم پای کار هستیم.
وی افزود: برخی از روابط عمومی ها نشست های خبری را گزینشی کرده اند و تعداد خاصی از خبرنگاران را به این برنامه ها دعوت می کنند که این رفتار مناسبی نیست.
پرویزی بابادی گفت: در این بین هستند روابط عمومی هایی که کنار مطبوعات هستند و از لحاظ مالی پشتیان آن ها هستند.
مدیر خانه مطبوعات خوزستان گفت: انعکاس برنامه ها و اقدامات دولت باید توسط روابط عمومی ها در اختیار مطبوعات قراربگیرد تا برای مردم بیان شود و این تعاملی است که انتظار داریم به طور جد پیگیری و صورت بگیرد.

وردک، رییس روابط عمومی شرکت نفت عنوان داشت:
این دوره از انتخابات به دلیل شرایط کرونا و اقتصادی دغدغه زیادی ایجاد می کند و نقش بسیار مهمی روابط عمومی ها باید ایفا کنند‌.
وی افزود: استان ما استان فرصت هاست در یک دورانی مهاجر پذیرترین بوده و پتانسیل بالایی دارد و تکیه گاهی برای ایران است ان شالله انتخابات به هر سمت و سویی برود در راستای توسعه پایدار استان،رشد سرمایه گذاری در استان، اشتغال، بهبود شرایط زیست محیطی و..‌ باشد و با شور و شعور در کنارهم به کمک مردم عزیز انتخابات را برگزار کنیم و شاهد برگ زرینی در سرنوشت کشور باشیم.

تصویب مصوبه همکاری اصحاب رسانه با روابط عمومی ها

کریمی، مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان گفت: از مدیران روابط عمومی انتظار داریم مدیران دستگاه های اجرایی را موظف کنند تا با مردم و رسانه ها ارتباط بیشتری داشته باشند.
وی در پایان جلسه از تصویب مصوبه ای برای همکاری روابط عمومی ها با اصحاب رسانه در راستای ارائه گزارش ها و همیاری در جهت برگزاری انتخابات پویا خبر داد.

پرداخت مطالبات رسانه ها از شهرداری تا پایان خرداد ماه
آهن جان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز گفت: فضای شهری را برای انتخابات آماده خواهیم کرد در کنار اینکه آماده برگزاری جشنواره شهر و رسانه با تعامل مطبوعاتی ها و خبرنگاران هم هستیم.
آهن جان با اشاره به اینکه تاکنون بخشی از مطالبات اصحاب رسانه پرداخت شده عنوان داشت: با دستور شهردار محترم مطالبات رسانه ها از شهرداری را تا پایان خرداد ماه پرداخت خواهیم کرد

رسانه ها با روشنگری و بیان خدمات مردم رادر انتخاب صحیح  و اصلح کمک کنند

در ادامه سرهنگ نعمتی مسئول معاونت روابط عمومی وتبلیغات سپاه ولی عصر( عج) خوزستان  ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات وتبریک عیدسعیدفطر به حضار و تقدیر از اداره کل روابط عمومی استانداری دربرگزاری این گردهمایی به اهمیت و حساسیت مهم این انتخابات در کشور در این مقطع تاریخی و زمانی اشاره واظهارکرد: روابط عمومی مانند چشم بینا و زبان گویا است و می بایست عملکرد و خدمات مثبت و انجام شده سازمان خود را برای ایجادشور و نشاط انتخاباتی و امیدآفرینی برای مردم درقالب اخبار، پوستر، مستند، تیزر، کلیپ و اطلاعیه اطلاع رسانی نمایندتا این خدمات رسانی باعث به وجود آمدن شوروشعف و امیددر بین مردم نسبت به انقلاب ونظام گردد

وی ضمن گلایه ازهمکاران مسئول در روابط عمومی های ادارات در عدم انعکاس مطلوب اخبار خدمات و فعالیتهای انجام شده بیان داشت :روابط عمومی سپاه ولی عصر( عج) با افتخار تمام تمامی فعالیت ها و خدمات انجام شده سپاه و بسیج و گروه های جهادی درسیل، زلزله ، آب گرفتگی معابر، خدمات رسانی به روستاها، اقدامات صورت گرفته شده مبارزه باکرونا ، کمکهای مومنانه واجرای طرح شهیدسلیمانی و..... را در قالب اخبار درخبرگزاری بسیج و سایرخبرگزاری هاو مطبوعات ودر قالب برنامه های تلویزیونی و رادیویی برای ایجاد امید در مردم  و شورانتخاباتی به اطلاع مردم رسانده است .

 وی همچنین ضمن نقد رسانه ها و روابط عمومی ها در عدم تبیین شاخص های یک انتخاب اصلح ازدیدگاه امامین انقلاب برای آشنایی مردم در گزینش و تعیین یک انتخاب صحیح و درست، از جناح بازی و قومیت گرایی بدون نگاه کردن به سوابق عملکردی و کارنامه مدیریتی و تعهد و تخصص را از آفت ها و اشکالات چند دوره اخیر انتخاب های مردم استان برشمرد و اظهار امیدواری کرد: روابط عمومی ها ورسانه ها با روشنگری و بیان خدمات ضمن ایجاد بارقه امید دربین مردم ، آنان رادر انتخاب صحیح  و اصلح یاری رسانند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها