در گردهمایی سیاسی در سراوان مطرح شد:

امنیت؛سلامت، رقابت، مشارکت و انتخاب اصلح مهمترین راهبرد‌های نظام در انتخابات است

سراوان-جانشین فرمانده سپاه سلمان گفت:مشارکت و انتخاب اصلح بیشترین اهمیت و حساسیت را دارد و تحقق آن‌ها منوط به مشارکت مردم در انتخابات و کیفیت آن است.
کد خبر: ۹۳۴۲۳۷۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، گردهمایی سیاسی با حضور کارکنان سپاه شهرستانی، فرمانده هان پایگاه‌های مقاومت و بسیجیان در نمازخانه سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.

سردارسرتیپ دوم پاسدار پرویز آبسالان، در این گردهمایی گفت: امنیت؛ سلامت، رقابت، مشارکت و انتخاب اصلح مهمترین راهبرد‌های نظام در انتخابات هستند که در هر انتخاباتی، نظام نسبت به تامین و تحقق آن دغدغه و حساسیت دارد و شاید بتوان گفت، مشارکت و انتخاب اصلح بیشترین اهمیت و حساسیت را دارد و تحقق آن‌ها منوط به مشارکت مردم در انتخابات و کیفیت آن است موضوعی که نظام و عوامل آن تنها بازیگر تاثیر گذار بر آن نیستند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: ایجاد آگاهی و بصیرت افزایی نسبت به اهمیت آثار و نتایج انتخابات به عنوان تنها راه درست تغییر وضعیت موجود می‌باشد.

این مسئول در ادامه بیان کرد: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دو جز اساسی از راهبرد‌های نظام است که باید به صورت توامان و هم اندازه مورد توجه قرار گیرند. بدین معنا که تلاش برای تحقق یکی از این دو منجر به کم توجهی یا کمرنگ شدن تحقق دیگری نشود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار