امام جمعه شهرستان نظر آباد گفت: انتخابات پیش رو مظهر مردم سالاری دینی و حضور مردم پشتوانه قوی سرمایه اجتماعی در روند رو به جلو انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۴۲۳۸۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام موسوی در سخنرانی بعد از اقامه نماز عید سعید فطر شهرستان نظرآباد، در طلیعه سخنان با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، عید عظمت و شکوه اسلام، پس از یک‌ماه روزه‌داری و بندگی، اظهار کرد: انتخابات پیش رو مظهر مردم سالاری دینی است و  حضور مردم پشتوانه قوی سرمایه اجتماعی در روند رو به جلو انقلاب است.

انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است

وی افزود: عده‌ای به‌دنبال انگیزه‌سوزی هستند و چنین وانمود می‌کنند که شرکت در انتخابات هیچ ارزش و اهمیتی ندارد، در حالیکه می دانیم حضور گسترده مردم و انتخاب درست در امنیت، اقتصاد، معیشت و همه مسائل مهم کشور تاثیرگذار است.

حجت‌الاسلام موسوی خطاب به افرادی که صحت انتخابات را منوط به حضور خودشان دانستند، گفت:کسانی‌که در برابر قانون می‌ایستند و صحت انتخابات را منوط به تایید صلاحیت خودشان می دانند، تاریخ چهل و دوساله انقلاب را خوب بخوانید و ملت ایران با هیچ کس عقد اخوت نبسته‌اند، هر کس در برابر نظام اسلامی، ولایت و قانون اساسی بایستد، از طرف ملت طرد خواهد‌‌ شد.

وی خواست مردم و جمهوری اسلامی در مذاکره هسته‌ای را رفع همه تحریم‌ها بیان کرد، گفت: ضمن آرزوی موفقیت برای تیم مذاکره کننده هسته‌ای توصیه می‌کنیم به رعایت معیارهای اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب، رفع همه تحریم‌ها و راستی‌آزمایی از طرف جمهوری اسلامی خواست ملت ایران است و همچنا‌ن که وجود تحریم‌ها ظلم است، هر گونه سطحی‌نگری،‌ نگاه حزبی، جریانی و تخطی از ملاک اعلام شده ظلم بزرگی است.

امام جمعه شهرستان نظرآباد اتحاد و انسجام گروه‌های جهادی و مقاومت و موشک‌باران مناطق صهیونیست‌نشین را موجب خوشحالی مسلمانان بیان کرد، گفت: این اقدامات نوید‌بخش نابودی قطعی اسرائیل در آینده نزدیک است.

وی در پایان سخنان خود با تقدیر وتشکر از همراهی مردم خصوصا کسبه و اصناف باستاد کرونا، از مسئولین می‌خواهیم به‌خاطر تعطیلی کسب وکارها، حمایت‌های لازم را در عرصه های متعدد داشته باشد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات