مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سراوان در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق رای دشمن را زمین گیر می کنند

سراوان-حجت الاسلام بامری گفت:دشمنان در حال دو قطبی سازی هستند تا بتوانند از این طریق با پوشش رسانه‌ای قوی در دل و ذهن مردم القا کنند که حضور مردم پای صندوق رای کمرنگ شود.
کد خبر: ۹۳۴۲۴۰۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در گفتگو با خبرنگار بسیج در سراوان گفت: دشمنان در حال دو قطبی سازی هستند تا بتوانند از این طریق با پوشش رسانه‌ای قوی در دل و ذهن مردم القا کنند که حضور مردم پای صندوق رای کمرنگ شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سراوان افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را در پیش رو داریم، اما باید دقت داشته باشیم به جهت شرعی و قانونی موظف به حضور پر رنگ در صحنه هستیم چرا که این حضور در این برهه از زمان بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه حضور پر شور مردم پای صندوق‌های رأی بسیار مهم است، ادامه داد: اگر حضور پر رنگ باشد دشمن را ناامید و از قلدری هایش دور می‌کند و در مقابل گفتمان انقلاب اسلامی دشمن به زانو در خواهد آمد.
 
این مسئول بیان کرد: در این برهه از زمان حساس که دشمنان روی ضعف و افول قرار گرفته اند، اما انقلاب اسلامی قدرتمند‌تر است، اگر بصیرانه و پر شورانه در انتخابات شرکت کنیم دشمن را هر چه زودتر زمین گیر می‌کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین بامری  ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا نزدیک است، به عنوان یک انسان مسلمان در این عصر در حکومت اسلامی و زیر چتر، ولی خدا  شرکت در این انتخابات وظیفه ما است.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی انقلاب ندای حق و برافراشته شدن پرچم حق است و تمام حق جویان عالم در زیر این پرچم با مال و جان خود مقابل یاغی گری‌های قلدران عالم که برنامه ریزی کردند ایستادند و مجاهدت کردند است، اظهار داشت: موتور پر تحرک و پر شتاب انقلاب اسلامی با تمام نامهربانی با هدف در مسیر حرکت می‌کند، اگر در انتخابات به خصوص انتخابات ریاست جمهوری که گفتمان انقلاب اسلامی توسط دولت به چرخش در می‌آید و به نتیجه می‌رسد، اگر در تراز انقلاب در این جایگاه نشیند خیلی از مباحث به کندی پیش می‌رود.

حجت الاسلام و المسلمین بامری گفت: وظیفه داریم به عنوان یک انسان مومن، انقلابی، تحول آفرین، پا به کار و پرتلاش و اعتقاد به استقامت و توان داخلی و حضور پر شور در میدان برای رای دادن را انتخاب کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در فتنه ۸۸، فتنه گران جنایت و آشوب کردند، دشمن احساس کرد می‌تواند کاری کند و خسارت‌های که ایجاد شد بر اساس فتنه گری فتنه گران بود لذا حضور پرشور منجر به کمرنگ شدن هجمه دشمن می‌شود.
ارسال نظرات