معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور:
معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در دیدار از آسایشگاه خیریه کهریزک، بر رفع مشکلات و تنگناهای موجود در توسعه همه جانبه مرکز علمی کاربردی این مجموعه تأکید کرد.
کد خبر: ۹۳۴۲۴۱۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ دکتر مختار جلالی معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در دیدار از بخش های مختلف بستری سالمندان به عنوان محل اصلی فعالیت فارغ‌التحصیلان مرکز علمی کاربردی کهریزک، پتانسیل موجود در آسایشگاه خیریه کهریزک را واجد شرایط مرجع بودن این مرکز در خدمات دهی به سالمندان و معلولین در کشور برشمرد.

وی پس از بازدید از امکانات مرکز علمی کاربردی کهریزک، در نشست مشترک با مسئولین این دانشگاه، به بررسی چالش ها و مشکلات توسعه فراگیر آموزش دانشجویان در علوم مرتبط با سالمندان پرداخت.

دکتر جلالی خطاب به مدیران مرکز علمی کاربردی کهریزک گفت : انتقال دانش و تجربیات ذی قیمت موجود در کهریزک به جامعه، نقطه عطفی در خدمات رسانی به سالمندان و معلولینی است که در سایر مراکز مشابه نگهداری می شوند و یا در منازل خود از آنان پرستاری و مراقبت می شود .

دکتر جلالی با اشاره به احداث کتابخانه های دیجیتال در مراکز آموزشی نیز گفت : در شرایط کنونی و با توجه به اینکه معلوم نیست تا چه زمانی باید شاهد آموزش مجازی دانشجویان باشیم، وجود یک کتابخانه دیجیتال با بهره‌گیری از ظرفیت های فراوان علمی مدنظر است.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور ، بررسی و رفع نیازهای اساسی و مشکلات اجرایی اداره مرکز علمی کاربردی کهریزک را یادآور و بر نهایت همکاری فی مابین تأکید کرد .

در ابتدای این نشست، دکتر حسن احمدی رئیس مرکز علمی کاربردی کهریزک با تشریح عملکرد این مرکز در طول چهار سال گذشته، اظهار داشت : مرکز آموزش کهریزک بر اساس تجربیات آموزشی در سنوات گذشته بویژه در کادر پرستاری و درمانی آسایشگاه بنا نهاده شده و در چند سال اخیر در چارچوب فعالیت های دانشگاهی منسجم و هماهنگ گردیده است.

وی با بازشماری خلأهای موجود در اداره مرکز علمی کاربردی کهریزک نیز گفت : همکاری بیشتر مدیران و مراکز آموزشی کشور مخصوصاً وزارت بهداشت می تواند در تربیت نیروی انسانی ماهر برای خدمت در حوزه نگهداری از سالمندان و معلولین در کهریزک، نتایج مطلوب تری را به دنبال داشته باشد.

دکتر احمدی اظهار امیدواری کرد در آینده ای نزدیک و با توسعه مرکز علمی کاربردی کهریزک، نیروهای انسانی ماهر و آموزش دیده در این مرکز، بتوانند خدمتگزاران شایسته ای برای سالمندان و معلولین در جامعه و کل کشور باشند.

 

 

ارسال نظرات