خبرهای داغ:

برگزاری جلسه بصیرتی ویژه پایوران ناحیه آرادان

جلسه بصیرتی ویژه پایوران سپاه ناحیه شهرستان آرادان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۴۴۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، در این جلسه که با حضور پایوران ناحیه برگزار شد، سرهنگ مجیدی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آرادان خواستار تلاش بیشتر و مضاعف در جهت برگزاری انتخاباتی پرشور شد.

وی افزود: در شرایط خاصی که کشور مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است باید با حضور پر شور در انتخابات کاری کرد تا دشمنان نظام شرمنده شوند.

گفتنی است، نشست بصیرتی مشترک نیز در آرادان با حضور فرماندهان پایگاه های حوزه امام حسن مجتبی عليه السلام، ائمه جماعات  و سرگروه های صالحین، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه و امام جمعه شهرستان آرادان برگزار شد.

در این نشست امام‌ جمعه شهرستان حجت الاسلام شریفی نیا در خصوص لزوم شرکت حداکثری در انتخابات و ضرورت انتخاب اصلح و تبیین این دو موضوع در بین عموم مردم سخنرانی کرد.

وی افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رای یکی از موضوعاتی است که نشان از اقتدار یک ملت و بروز و ظهور ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن ملت در دنیا است.

شایان ذکر است، نشست روحانیون شهرستان و فرمانده محترم ناحیه آرادان با امام جمعه‌ در خصوص انتخابات با محور تربیتی بصیرتی در حوزه امام حسن مجتبی عليه السلام نیز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها