برخورد قاطع و سریع در انتظار عاملین حادثه میدان شهر ری

شهردار منطقه ۲۰ ضمن پوزش از افکار عمومی در مورد برخورد با دستفروشان، گفت: بارها به همکاران متذکر شده که در اجرای قانون ضمن حفظ اقتدار ، از رفتارهای سلبی و به دور از اخلاق خودداری شود.
کد خبر: ۹۳۴۲۴۵۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، دکتر فرهاد افشار  شهردار منطقه ۲۰ گفت : از زمانی که موضوع حادثه میدان شهر ری مطرح شده است ، پایش و رصد دقیق موضوع در دستور کار قرار گرفته و دستگاه های نظارتی متولی نیز در جریان جزییات قرار دارند .

 افشار اظهار داشت :  ضمن پوزش از افکار عمومی و شهروندان محترم ، بنده  همواره و بارها به همکاران متذکر شده که در اجرای قانون ضمن حفظ اقتدار ، از رفتارهای سلبی و به دور از اخلاق خودداری شود و لذا آنچه رخ داده مورد تایید نیست و ضمن بررسی دقیق مسئله در اسرع وقت با عوامل خاطی و مقصر برخورد می شود   .

فرهاد افشار ادامه داد : از این روی ، به زودی جلسه ای نیز تشکیل و ضمن بررسی دقیق ابعاد حادثه با متخلفین و آمرین و عاملین رفتار صورت پذیرفته با شهروند محترم برخورد قاطع و سریع صورت خواهد گرفت  .

او افزود : باید قبول کرد که دستفروشان بخشی از اکو سیستم شهری هستند که باید بر اساس ضوابطی امکان فعالیت در شهر را داشته باشند .

لازم به توضیح است که هم اکنون عوامل مرتبط با این حادثه در اختیار بوده و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه های نظارتی معرفی شده اند .

ارسال نظرات