جانشین ناحیه سپاه بشاگرد:

تبیین و روشنگری وظیفه بسیج در انتخابات است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بشاگرد در جمع مسؤلین کانون بسیج اقشار انتخابات پیش رو را بسیار با اهمیت خواند و تاکید کرد که وظیفه بسیج در این انتخابات تنها تبیین و روشنگری است.
کد خبر: ۹۳۴۲۵۱۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ، سرگرد مجید حبشی در جمع مسؤلین کانون بسیج اقشار بشاگرد اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی پیش رو از جهاتی حائز اهمیت است، که باید به آنها توجه ویژه‌ای نمود.


وی گفت: یکی از موضوعات مهم این است که این انتخابات، اولین انتخابات در چهل سال دوم انقلاب اسلامی، برای تشکیل دولت اسلامی و استقرار شورای کارآمد می‌باشد.


جانشین فرمانده ناحیه بشاگرد با توجه به شرایط کرونایی که در آن قرار داریم گفت: دشمنان به دنبال آن هستند که به بهانه کرونا با عملیات روانی بر روی عموم مردم، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را کم رنگ نماید، لذا باید مراقبت‌های بهداشتی و پیش‌بینی‌های لازم را برای این موضوع داشته باشیم.


حبشی گفت: نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت بوده این است که ما به سمت قله در حرکتیم و ضرورت دارد، بتوانیم با انسجام بیشتر ان‌شاءالله کارآمدی بیشتر نظام اسلامی را تثبیت کنیم.


وی بیان کرد: بحث بعدی، محور مقاومت و جبهه مقاومت می‌باشد که روز به روز به پرچمداری ایران اسلامی در حال قدرت گرفتن است و دشمنان در صدد تخریب آن هستند لذا تشکیل دولت انقلابی نقشه دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.


حبشی اظهار کرد: با توجه به اینکه دولت مستقر، عمده توانش را در سیاست خارجی و برجام گذاشت و متأسفانه نتیجه چندانی نداشت، باید دولتی در راًس کار قرار بگیرد که بتواند این انقلاب را به مسیر اصلی خود برگرداند، به توان داخلی تکیه زده و نظامی کارآمد را رقم بزند.


حبشی گفت: وظیفه بسیج این است که این موضوعات را برای عموم مردم تبیین کنند تا در انتخابات شوراها و هم در انتخابات ریاست جمهوری، شاهد حضور حداکثری باشیم و هم نخبگان و متخصصین و افراد پویا و با نشاط و انقلابی در رأس کار قرار گیرند.


وی خاطر نشان کرد: وظیفه بسیج تنها تبیین و روشنگری بوده و به هیچ وجه ورود مصداقی و حمایت از کاندیدای خاصی چه در بحث شوراها و چه در بحث ریاست جمهوری را نخواهد داشت.

ارسال نظرات