خبرهای داغ:

پرداخت بیش از یک میلیارد ریال زکات فطره در شاهرود

شاهرود-رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود گفت: یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون و ۷۰۵ هزار ریال فطریه و کفارات مردم این شهرستان به صندوق‌های زکات فطره این نهاد واریز و یا از طریق درگاه‌های غیرحضوری پرداخت شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۵۲۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد بلوچی اظهار کرد: یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون و ۷۰۵ هزار ریال فطریه و کفارات مردم این شهرستان به صندوق‌های زکات فطره این نهاد واریز و یا از طریق درگاه‌های غیرحضوری پرداخت شد.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود افزود: از این میزان ۹۵۱ میلیون و ۹۰۵ هزار ریال فطریه عام و ۱۱۰ میلیون ریال فطریه سهم سادات و ۹۷ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال نیز کفارات عمد و غیرعمد بود.
وی با بیان اینکه کد دستوری #۵*۰*۰۲۳۲*۸۸۷۷* برای جمع آوری زکات فطره بر اساس فطریه عام، سادات و کفاره روزه نیز مشخص شده است، خاطر نشان کرد: پرداخت برخط از طریق سامانه‌های کارت به کارت "فطریه عام" شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۴۷۰۱، "فطریه سادات" شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۲۹۷۷، " کفاره غیر عمد" شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۱۲۴۲ و هچنین برا ی"کفاره عمد "شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۹۵۱۸ در نظر گرفته شده بود.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود تصریح کرد: این درگاه‌ها همچنان آماده دریافت فطریه و کفارات آن دسته از شهروندانی است که هنوز موفق به پرداخت زکات فطره نشده اند.
بلوچی با اشاره به اینکه در قالب ۵۳ صندوق ثابت فطریه شهروندان شاهرودی جمع آوری شد، ابراز داشت: تعداد ۴۲ مرکز و واحد‌های نیکوکاری، هفت واحد روستایی و چهار واحد کمیته امداد امام (ره) در جمع آوری زکات فطره با این اداره همکاری داشتند.
به گفته وی، این صندوق‌ها در مساجد و پایگاه‌ها و مراکز نیکوکاری مستقر بودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها