خبرهای داغ:
به همت مسجد امیرالمؤمنین (ع) پردیسان برگزار شد
به همت مسجد امیرالمؤمنین (ع) پردیسان، با همکاری مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی و حوزه بسیج شهدای گمنام آیین بزرگداشت شهداء مظلوم مدرسه سیدالشهداء کابل در پردیسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۵۵۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، این محفل که به منظور شکستن و محکوم کردن سکوت مرگ‌بار سازمان‌های بین‌المللی و مدعیان حقوق بشری و ابراز هم دردی با شیعیان مظلوم افغانستان برگزار شد، با استقبال جمعی از خانواده‌های شهداء لشکر فاطمیون و ساکنان پردیسان مواجه گردید.

ایت الله قوامی در این مراسم با اشاره به تأثیر برگزاری چنین مجالسی در تحکیم رابطه قلبی دو ملت، تغییر موازنه قدرت به نفع فلسطینی‌ها و پیروزی‌های اخیر در برابر صهیونیسم‌ها را از برکات خون شهدای مظلوم، معصوم و روزه‌دار مدرسه سیدالشهدای کابل دانست.

آیت‌الله قوامی امام‌جمعه سابق پردیسان تصریح کرد: تشکیل فاطمیون افغانستان، حیدریون عراق و زینبیون پاکستان از هنر‌های ماندگار شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت است.

در پایان شرکت‌کنندگان در این مراسم با نثار فاتحه و قرائت قرآن هم دردی خود را با خانواده شهداء ابراز نموده و ذاکران اهل‌بیت علیهم‌السلام با شعرخوانی و ذکر مصیبت یاد این عزیزان را گرامی داشتند.

گفتنی است در برگزاری این مراسم پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا رعایت گردیده است.

انتهای پیام/ دربندی
ارسال نظرات
پر بیننده ها