خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا ؛
امیری نژادگفت: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب اعتبار بخشی به نظام در منطقه و جهان می‌شود و انتخابات 1400 باید منجر به خانه تکانی مدیریتی در کشور شود.
کد خبر: ۹۳۴۲۵۶۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درقزوین در جمع فرماندهان و مسئولین فضای مجازی حوزه های مقاومت بسیج به اهمیت انتخابات در منظومه فکری امام راحل(ره) اشاره کرد و گفت: انتخابات در منظومه فکری امام راحل ( ره) مظهر سه محور؛ خدا باوری، مردم باوری و خود باوری است.
وی در تشریح این سه باور افزود: انتخابات مظهر خداباوری است؛ چون تکلیف شرعی است و وظیفه ماست که در سرنوشت کشور دخالت کنیم. مظهر مردم باوری است؛ چون انتخابات مظهر ارداده آحاد مردم است و مردم هستند که مسئولان کشور را انتخاب می کنندو مظهر خودباوری است؛ چون هر کس با هر رأی خود در سرنوشت سیاسی کشور سهیم خواهد شد.
امیری نژاد به شاخصه اصلی کاندیداهای ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت : شاخصه اصلی یک کاندیدا اصلح دارا بودن روحیه جهادی و انقلابی است، چراکه مشکلاتی که اکنون در کشور وجود دارد تنها به دست یک رئیس جمهور جهادی و انقلابی برطرف می‌شود.
مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا به اهمیت مشارکت حداکثری انتخابات 1400 اشاره کرد و خاطر نشان کرد : مشارکت حداکثری در انتخابات موجب اعتبار بخشی به نظام در منطقه و جهان می‌شود و برای امیدآفرینی مردم باید از دو قطبی سازی کاذب پرهیز کرد و انتخابات 1400 باید منجر به خانه تکانی مدیریتی در کشور شود. وی تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم می‌تواند پاسخ دندان شکن به استکبار جهانی و یاوه گویی دشمنان باشد؛ چرا که این مشارکت حداکثری می تواند مردم سالاری دینی انقلاب اسلامی ایران را به جهان مخابره کند.
امیری نژاد در پایان تأکید کرد: این انتخابات با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح می تواند سیلی محکم بر چهره ننگین استکبار باشد و امید آن می رود مردم با تزریق خون تازه در رگهای مدیریتی کشور تمام توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها