دبیر شورای عالی امنیت ملی در توئیتی با اشاره به شکست‌های زنجیره‌ای آمریکا در افغانستان و رژیم صهیونیستی در برابر محور مقاومت، اعلام کرد آماده مشارکت با کشورهای منطقه در ساز و کار ایجاد امنیت جمعی هستیم.
کد خبر: ۹۳۴۲۶۳۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶

به گزارش  خبرگزاری بسیج، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) با اشاره به شکست‌های آمریکا در افغانستان و رژیم صهیونیستی در برابر محور مقاومت و تحولات این روزها در منطقه و به خصوص در سرزمین‌های اشغالی نوشت: «شکست‌های زنجیره‌ای» آمریکا در افغانستان و رژیم صهیونیستی در برابر محور مقاومت، نشانه بی‌فرجامی پرهزینه اشغالگری، سلطه‌طلبی و جنگ‌افروزی است.

آماده مشارکت با کشورهای منطقه در ساز و کار ایجاد امنیت جمعی هستیم

 

وی افزود: آماده مشارکت با کشورهای منطقه در ساز و کار ایجاد امنیت دسته جمعی به عنوان زیرساخت توسعه و رفاه ملت‌های منطقه هستیم.

 

 

به گزارش فارس، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در پی تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی و جنایات رژیم صهیونیستی در توئیتر نوشته بود: تارهای عنکبوتی که صهیونیست‌ها مدعی آهنین بودن آن بودند با موشک‌های مقاومت ⁧‫فلسطین‬⁩ فروپاشید. جوانان انقلابی فلسطین با تغییر معادلات امنیتی، ⁧‫میدان‬⁩ را به قلب سرزمین‌های اشغالی توسعه داده‌‌اند.

ارسال نظرات