تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی توسط کاندیداها و طرفدارانشان در انتخابات خردادماه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۴۲۶۶۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز یک شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی در تبریز با بیان اینکه انتخابات مهم خردادماه را در هفته‌های آتی درپیش داریم، گفت: باید همه مردم و مسئولان دستگاه‌های مختلف برای برگزار باشکوه و پرشور انتخابات مشارکت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه امیدآفرینی در جامعه میزان مشارکت مردم در انتخابات را افزایش می‌دهد، ادامه داد: پرهیز از تخریب کاندیداها ضروری است.

امام جمعه تبریز امیدواریم انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا با مشارکت بالای مردم برگزار شود، افزود: حضور و مشارکت مردم در انتخابات اهمیت بالایی دارد و باید علاوه بر رعایت اخلاق انتخاباتی و جلوگیری از ایجاد خدشه در اصل نظام برای برگزاری پرشور این انتخابات تلاش کرد.

وی اظهار کرد: امید است انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری با مشارکت جدی مردم و انتخاب احسن به خوبی برگزار شود و در این راستا تمام دستگاه‌ها باید برای حضور و مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند.

آل‌هاشم با اشاره بر لزوم تهیه آئین نامه داخلی برای شورای فرهنگ عمومی استان گفت: این اقدام حرکتی مثبت بوده چراکه هیچ شورایی بدون کمیسیون‌های تخصصی امکان فعالیت قابل قبول را ندارد.

امام جمعه تبریز همچنین شهادت مظلومانه کودکان افغانستان و غزه را تسلیت گفت و افزود: امید است خداوند متعال لطف و یاری خود را شامل حال تمامی مسلمانان در سراسر عالم کند.

ارسال نظرات