شاهرود_سرپرست بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نمایندگی شعبه استان سمنان گفت: ۵۷ قلم تجهیزات پزشکی ازجمله کپسول اکسیژن و دستگاه ضدعفونی‌کننده به ارزش سه میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۷۳۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
اهدای ۵۷ قلم تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، سرپرست بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نمایندگی شعبه استان سمنان در مراسم تحویل تجهیزات پزشکی این بانک به دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با دست‌مریزاد به کارکنان کادر درمان که به معنای واقعی کلمه جان‌فشانی کردند، اظهار کرد: اقدام امروز ما خسته نباشید به کادر درمان و یاری این جهادگران عرصه سلامت است.
ایمان صمدی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی از محل جرائم دیرکرد اقساط خود برای کمک به جامعه در سال ۱۳۹۸، ۳۰۰ هزار واحد مسکن روستایی را بیمه و ۳۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض نیز به خانواده‌ها در سه استان محروم اهدا کرد.
وی با بیان اینکه بر اساس منویات رهبر انقلاب در راستای کمک به بخش درمان که حسنه است، گفت: بانک تصمیم گرفته امسال تمام مبالغ جرائم دیرکرد اقساط را در راستای پیشگیری و درمان بیماران مبتلا به ویروس منحوس کرونا هزینه کند که با تفاهم‌نامه با وزارت بهداشت خرید تجهیزات پزشکی پیشگیری و مقابله با کرونا در دستور کار قرار گرفت.
سرپرست بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نمایندگی شعبه استان سمنان خاطرنشان کرد: با توجه به نیازسنجی انجام‌شده ۱۳۰ میلیارد ریال در کل کشور تجهیزات پزشکی خریداری شده است و در کنار آن به همکاران مرتبط با بیماری کرونا دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه برای درمان و حوزه مقابله با بیماری کرونا در آینده نزدیک اعطا خواهد شد.
صمدی افزود: این اقدامات برای نخستین بار بین بانک‌های کشور انجام شده و ۱۵ هزار قلم کپسول اکسیژن، دستگاه ضدعفونی‌کننده، تب‌سنج و اکسیژن‌سنج تهیه و در ۶۳ دانشگاه علوم پزشکی و زیرمجموعه آن توزیع می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: امروز ۵۷ قلم تجهیزات پزشکی ازجمله کپسول اکسیژن و دستگاه ضدعفونی‌کننده به ارزش سه میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها