جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع):

پایه و اساس ارتقای سازمانی، نظم و انضباط است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین علیه السلام در دیدار کارکنان سپاه ناحیه چرداول تاکید کرد: پایه و اساس ارتقای سازمانی، نظم و انضباط است.
کد خبر: ۹۳۴۲۷۵۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام، در ابتدای این دیدار سرهنگ قدرت الله کریمیان جانشین سپاه امیرالمؤمنین علیه السلام ضمن تاکید بر اهتمام ویژه کارکنان به موضوع اشرافیت بر برنامه ها اظهار داشت: تمامی کارکنان بایستی در رفت وآمد ها ،در تقدم و تأخر ها ودر لباس پوشیدن ها نظم و انضباط داشته باشند و در واقع پایه واساس ارتقای سازمانی، نظم و انضباط است.

ایشان در ادامه سخنانش ضمن تاکید بر حفظ آمادگی جسمانی کارکنان افزود:آمادگی جسمانی و توجه به سلامت جسمی و روحی کارکنان و بسیجیان وخانواده های آنان در سپاه و بسیج خیلی مهم است و آمادگی در گردان های رزم و حوادث مترقبه و غیر مترقبه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 
 
سرهنگ قدرت الله کریمیان ضمن اشاره به حرکت جهادی در سپاه و بسیج اظهار داشت که نباید اجرای اکثر برنامه‌ها را به دریافت اعتبار گره بزنیم و لازم است که در پشت هر برنامه ای فکری داشته باشیم و بستر های معنوی و فرهنگی آنرا فراهم کرده باشیم ،که دراین صورت دعا سرگردانی نمی شویم .
 
 در ادامه این دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حجت الاسلام رامین ندری اظهار داشت: اگر در کارها و برنامه های اجرایی، کارها برای خدا و در راه خدا باشد تاثیر گذاری و ماندگاری آن بیشتر است . 
ارسال نظرات
آخرین اخبار