انتخابات مظهر رأی مردم و خواست مردم است

شاهرود_مسئول سیاسی سپاه شاهرود گفت: انتخابات مظهر حضور مردم و محصول آن، مظهر رأی مردم و خواست مردم است.
کد خبر: ۹۳۴۲۷۶۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
به گزارش خبرنگار بسیج، مهدی فرهنگ دوست در نشست روشنگری پایگاه شهید مطهری حوزه بسیج ادارات الحدید، اداره پست شاهرود در سخنانی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که (انتخابات مظهر خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری است.) اظهار کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نشان از حضور مردم مومن در صحنه تصمیم گیری سرنوشت خود بر اساس احکام اسلامی و دینی است و این ویژگی‌ها انتخابات و مردم سالاری ما از سایر کشور‌ها متمایز می‌کند و نشان دهنده حضور دین در تمام شئونات کشور است.
مسئول سیاسی سپاه شاهرود افزود: به فرموده رهبر انقلاب، (دشمن شما مایل است انتخاباتی انجام بگیرد که کشور را به سمت وابستگی، ضعف، عقب‌ماندگی در صحنه‌های گوناگون حرکت دهد.) و تاکنون تلاش دشمنان در همین مسیر بوده و هست.
وی با بیان اینکه انتخابات مظهر حضور مردم و محصول آن، مظهر رأی مردم و خواست مردم است؛ گفت: تمام تلاش دشمنان مایوس کردن مردم برای حضور در انتخابات است تا این مظهر قدرت نظام را کاهش دهند و باید مراقب این توطئه دشمنان باشیم.
فرهنگ دوست با تاکید بر اینکه نظام اسلامی به پشتوانه مردم مومن و انقلابی به مسیر رشد و بالندگی خود ادامه می‌دهد، افزود: باید همه تلاش کنیم تا مردم در انتخابات حضور فعال داشته باشد و با این حضور توطئه‌های دشمنان ناکام می‌ماند.
ارسال نظرات