مجاهد افغانستانی در اجتماع طلوع بدر مقاومت در ساری:

انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور منجی است / آمریکا و رژیم صهیونیستی طراح اصلی جنایت کابل و غزه هستند

ساری- مجاهد افغانستانی در اجتماع طلوع بدر مقاومت در مرکز استان گفت: انقلاب اسلامی، زمینه ساز ظهور منجی است و برای تمدن نوین اسلامی زمینه سازی می‌کند.
کد خبر: ۹۳۴۲۷۸۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور منجی است 
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، اجتماع طلوع بدر مقاومت در محکومیت حملات تروریستی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی علیه مسلمانان مظلوم فلسطین و افغانستان و نیز همدردی با این دو ملت محور مقاومت با حضور آیت الله لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران و نیز  مجاهدان فلسطینی و افغانستانی در بوستان ولایت مرکز استان برگزار شد.

در این اجتماع، حجت الاسلام سید ثارالله ظهوری مجاهد افغانستانی با اشاره به حوادث اخیر و  با بیان این مطلب که مصیبت‌های متعددی برپیکره امت اسلامی وارد شده است، گفت: این حوادث از کابل شروع شد و همچنان در اطراف کابل ادامه دارد و در غزه نیز متاسفانه حوادث تلخی به وقوع پیوسته است.

این مجاهد افغانستانی با تاکید بر اینکه نقطه مشترک تمام این حوادث دشمن مشترکی است که طراح اصلی این جنایت در عالم هستی می‌باشد، افزود: دشمنی که دختران مدرسه سیدالشهدا (ع) را به خاک و خون می‌کشاند همان دشمنی است که  زنان و کودکان مظلوم غزه را در زیر بمباران ناجوانمردانه به شهادت می‌رساند.  

 حجت الاسلام  ظهوری ادامه داد: خون‌های مظلومین عالم در جبهه حق چه در کابل چه در غزه  و در اقصی نقاط دنیا، این خون‌ها با اینکه ثمره دشمن مشترک است، اما بشارت‌ها را هم به دنبال دارد، نشانه این بشارت‌ها امروز در جای جای ایران اسلامی وانقلابی مشاهده است.
 
انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور منجی است
او با اشاره به پرچم‌های مشترک جمهور‌ی اسلامی ایران، افغانستان، عراق، فلسطین و محور مقاومت تصریح کرد: این پرچم‌ها خیلی پیام دارد  در حقیقت خنثی سازی تمام نقشه‌های شوم دشمن است.

 حجت الاسلام ظهوری با تصریح بر اینکه آمریکای جنایتکار و غده سرطانی رژیم صهیونیستی سردمدار دشمنان هستند، گفت: حمله به یک مدرسه دخترانه در یک نقطه شعیه نشین کابل و بلافاصله با انفجار در مسجد اهل سنت اطراف کابل و همچنین بمباران غزه نشان دهنده یه اتقاق فکر خبیث دشمن است که در تلاش برای تفرقه افکنی می‌باشد.

این مجاهد افغانستانی با بیان این مطلب که دشمن در صدد است تا در فضای مجازی حمله تروریستی کابل را جنگ فرقه‌ای نشان بدهد، تا بین ملت‌ها جدایی ایجاد کند، افزود: طراح اصلی تمام این حملات تروریستی قطع به یقین آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی است.

 حجت الاسلام ظهوری در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری اجتماعات و محکومیت جنایت‌های حوادث اخیر، خاطرنشان کرد: این تجمعات مشت محکمی بر دهان دشمنان است.
 
انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور منجی است

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی فقط منحصر به ملت ایران نیست، گفت: انقلاب اسلامی، زمینه ساز ظهور منجی است و برای تمدن نوین اسلامی زمینه سازی می‌کند لذا خط شکن این تمدن حاج قاسم عزیز است که با نگاه فرامنطقه‌ای و فراملی برای منجی در تلاش بود.

 حجت الاسلام ظهوری افتخار مقدمه سازی ظهور برای ملت ایران است، ادامه داد: خون‌هایی که در نقاط مختلف دنیا می‌ریزد، یعنی  ملت‌ها و امت‌ها یکی شدند، وقتی دشمن یکی شد، دوستان هم باید یکی بشوند.

این مجاهد افغانستانی با بیان اینکه حمایت مردم ایران از مردم مظلوم نقاط مختلف منطقه برگرفته از تفکر امامین انقلاب است، تصریح کرد: خون‌های مردم مظلوم منطقه یکی شده است تا دل‌ها یکی بشود و به سمت حکومت جهانی مهدوی پیش برود.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها